Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בנימינה: “לא צריך להמשיך ולסכן את תושבי גבעת חן בבתים שעומדים ליפול”

בבנימינה ממשיכים לקדם את תכנית התחדשות עירונית בגבעת חן * מנהל הרשות הממשלתית במברגר הגיע עם צוות משרדו במטרה לסייע להוציאה אל הפועל

מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר, הגיע לביקור עבודה במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה בהזמנת ראש המועצה איתי ויסברג כדי לבחון ולקדם את מימושה של תכנית התחדשות עירונית בגבעת חן.

כזכור באפריל 2021 תכנית התחדשות עירונית בגבעת חן אושרה וקיבלה תוקף, על בסיס ההנחה כי על מנת שלתכנית תהיה כדאיות כלכלית, עם השלמת האישורים יקודם הפרויקט בסיוע קרקע משלימה שתוקצה עבורו.

מנהל הרשות הממשלתית במברגר הגיע עם צוות משרדו במטרה לסייע לקדם את התכנית ולהוציאה אל הפועל. במהלך הפגישה פרסו ראש המועצה, איתי ויסברג ומנכ”לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן, את מצב התכנית מאז אישורה ואת מאמצי המועצה להוציאה אל הפועל. לאחר מכן, ביקרו בשכונת גבעת חן וראו מקרוב את מצבם הפיזי של המבנים הרעועים ונפגשו עם תושבים שסיפרו על האתגרים היומיומיים עימם הם מתמודדים.

אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: “המפגש עם ראש מועצת בנימינה ובכירי המועצה, מחזק את שיתוף הפעולה הנדרש לצורך קידום ופיתוח של התחדשות עירונית, לטובת תושבי המועצה הוותיקים והחדשים שיגיעו. הרצון בשטח לקדם את הפרויקטים הוא שיביא להצלחתם. בישיבה היום בחנו את הדרכים להביא למימושה של התכנית גבעת חן. אנו מאמינים כי יש מתווה שמאפשר זאת ונפעל לקדמו יד ביד עם המועצה.”

ראש המועצה, איתי ויסברג: “לאחר מאמצים רבים אנחנו מחזיקים בידנו תכנית בניה טובה לגבעת חן שאפילו זכתה לפרסים. זו חובה חברתית וקהילתית ממדרגה ראשונה שהמועצה לקחה על עצמה ומתכוונת להשלים. לא צריך להמשיך ולסכן את תושבי גבעת חן בבתים מטים לנפול כאשר אנחנו מחזיקים ביד את הפתרון. ביקשנו מהרשות להתחדשות עירונית לסייע בהוצאת התכנית לדרך ולאור מצב הבתים בגבעת חן יפה שעה אחת קודם”.

.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן