Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי 60 שנה: קווי ביוב, מים וניקוז הותקנו ברחוב ‘דרך השדה’ בפרדס חנה-כרכור

אחרי 60 שנה: קווי ביוב, מים וניקוז הותקנו ברחוב ‘דרך השדה’ בפרדס חנה-כרכור

אחרי 60 שנה ויותר סוף סוף חוברו תשתיות מים, ביוב וניקוז לעסקים ברחוב דרך השדה # העבודות במקום כולל ריבוד אספלט עתידות להימשך בקרוב ולתת מענה לתלונות שקיבלה המועצה לאחרונה בנושא תוואי הכביש

בחודשים האחרונים בוצעו על ידי המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור עבודות תשתית ברחוב דרך השדה בכרכור (הסמוך לבית הקברות ביישוב) שכללו הנחת קווי ביוב חדשים, מים וניקוז. מדובר בעבודות ייחודיות שכן תשתיות שכאלה לא היו ברחוב 60 שנה על פי המועצה, כל זאת בהיקף עבודות של כשני מיליון שקלים.

על פי ראש המועצה הגר פרי יגור, שהתייחסה לטענות לפיהן הרחוב סובל עדיין ממפגעים, בעיקר של אספלט ו”בולענים” – הנחת עבודות התשתית הסתיימה וכעת יקודם ביצוע קרצוף וריבוד של הכביש לשיפור השירות לעוברים בכביש המדובר.

ארז אריאב פעיל חברתי ותושב שכונת יובלים, יזם החודש (11.2) סיור בשכונה שבכרכור יחד עם מ”מ ראש מועצת פרדס חנה יואב קעטבי וחבר המועצה עו”ד אביעד סיני, וזאת עקב ליקויים שונים ועניינים הדורשים פתרון.
בין היתר ביקרו באזור סיום עבודות הפיתוח של דרך “דרך השדה” כאשר לדברי אריאב, המצב בשטח אינו מספק. “הכביש אינו ראוי לשימוש כאשר לאחר כל יום גשם נפער בולען אחר”, סיפר. “חברי המועצה אמרו כי יבדקו כיצד התנהל הפיקוח על הפרויקט”.

כמו כן, מציין אריאב כי ישנה בעיה של מחסור במעברי חצייה בשכונה. כך למשל בכניסה לחניון פוליצר, בכניסה לדרך השירות של מתחם פוליצר (מרחוב מחילות) ועוד. “מכתב עם הליקויים יצא בקרוב למועצה כולל יתר נקודות הסיור”.

/// תמונות: דרך השדה פרדס חנה כרכור בעבודות – צילום מהפייסבוק של הגר פרי יגור || בעיות באספלט בכרכור: ארז אריאב

כאמור, בנושא רחוב השדה, במועצה אומרים כי העבודות במתחם לא הסתיימו ועל כן הביקורת בשלב זה מיותרת ויש להמתין לסיומן הכולל של העבודות. ראש המועצה הוסיפה: “לראשונה חיברנו את העסקים במקום לקווי תשתית חדשים וסוף סוף – הסוף לשלולית במתחם הידית, כדוגמא אחת מיני רבות של בעיות שהיו במקום משך שנים רבות. ביצוע העבודות התמשך מעבר לצפוי, בין היתר כתוצאה מדברים שהתגלו תוך כדי עבודה וגם, יש לומר בכנות, קשיים מול הקבלן המבצע.

“מאז הסתיימו העבודות, הקבלן נכנס עוד פעמיים לתיקונים והשלמות והכביש שוב ושוב נפתח ונסגר. כל מי שפנה אליי וביקש להחזיר מצב לקדמותו – התשובה היא לא! ראשית לא ניתן ושנית המצב בקדמותו היה רחוק ממיטבי. אנו נשפר את האספלט ונבצע חידוש לכל אורך הדרך בקרוב מאוד וגם נסיק מסקנות לגבי הפרויקטים הבאים באשר לטיב העבודה, הפיקוח והבקרה”.

פרי יגור סיכמה: “יחד עם זאת, חשוב להדגיש – אחרי 60 שנה ויותר סוף סוף יש חיבורי מים, ביוב וניקוז לעסקים ברחוב. הרחוב יושלם והכל יבוא על מקומו בשלום”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן