Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אילון גלעד, יו”ר ההנהלה החדש של מתנ”ס בנימינה-גבעת עדה: “לחזק את הקשר של התושבים למקום ולטבע”

אילון גלעד, יו”ר ההנהלה החדש של מתנ”ס בנימינה-גבעת עדה: “לחזק את הקשר של התושבים למקום ולטבע”

גלעד (50) נשוי ואב לשלושה, מתגורר בבנימינה משנת 1999, נבחר השבוע לתפקיד יו"ר הנהלת המתנ"ס: "פעילותו המבורכת של המתנ"ס מורגשת לאורך כל השנה"

יו”ר חדש להנהלת המתנ”ס בבנימינה גבעת עדה: השבוע מונה אילון גלעד, תושב המושבה, לעמוד בראש הנהלת מתנ”ס בנימינה- גבעת עדה. גלעד יחליף את יאיר מרום שכיהן בתפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות.

גלעד (50) נשוי ואב לשלושה, מתגורר בבנימינה משנת 1999. כיום מכהן כסמנכ”ל בחברת הייטק גדולה ובעבר עסק במגוון תפקידים בחברות היי טק בין לאומיות. בעל תואר במדעי בעלי חיים ובמנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה עסקית .

// צילום: דוברות המועצה

“אני מאמין כי בנוסף למיקום המדהים, המושבות מאופיינות  בתושבים  איכותיים מעורבים קשובים ואכפתיים הראויים למגוון פעילויות א-פורמליות שיחזקו את הקשר שלהם למקום ולטבע ויעשירו את הממד התרבותי לכל שכבות הגיל”, אמר השבוע גלעד לאחר בחירתו.

“פעילותו המבורכת של המתנ”ס מורגשת לאורך כל השנה לטובת כל שכבות הגיל. אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי לקחת חלק במערכת החינוך והתרבות בבנימינה גבעת עדה ולהיות שותף לפיתוח פעילויות תרבות לתושבי המושבות ולחזק את האיכויות של הבית שלנו”.

ראש המועצה, איתי ויסברג ציין: “אני רוצה להודות ליאיר מרום על תרומתו הגדולה למתנ”ס בנימינה-גבעת עדה. אני מאחל לאיילון גלעד ברוך הכישרונות הצלחה בהובלת המתנ”ס ומודה לו על הנכונות להיכנס לתפקיד כל כך משמעותי בציבוריות המקומית.

“יאיר נכנס לתפקידו בימים של פעילות ענפה אולם בתוך תקופה קצרה חווה תמורות באיוש מנהלי המתנ”ס ותקופת קורונה משנה סדרי עולם שדרשה ממנו מעורבות אישית עמוקה. יאיר ניווט את המתנ”ס חזרה למסלול פעילות תקין ויציב וכל זאת בהשקעה אדירה של זמן אישי ובהתנדבות מלאה.

“יאיר עוזב לאחר כמעט שלוש שנות עשייה ציבורית מאתגרת לעיסוקיו הפרטיים וכל שנותר לי הוא להודות לו על התרומה לקהילה ועל עזרתו לי אישית בהובלת הפעילות הקהילתית ביישוב. “אני מאחל לאיילון הצלחה, צוות המועצה עומד לצידו להצלחתו והצלחת המתנ”ס לרווחת תושבי בנימינה גבעת עדה”

מנהלת אגף חק”ר במועצה גלית אלרד ציינה כי “המתנ”ס מהווה את זרוע הביצוע המרכזית של המועצה למימוש החזון התרבותי והקהילתי בעבור תושבי המושבות, בשנתיים האחרונות בצל מגפית הקורונה פעל המתנ”ס בהובלתו של יאיר מרום, למיצוי כל האפשרויות לקיום פעילות משמעותית וחשובה שאפשרה לתושבים רגעים של פעילות איכותית בתוך המציאות המאתגרת.

“בחודשים האחרונים התייצבה פעילות המתנ”ס בהובלתם המשותפת של לבנה מנהלת המתנ”ס, ויאיר יו”ר המתנ”ס והציגה פעילויות מגוונות שנתנו מענה לקהלי יעד רבים בקהילה, זאת לצד תחילתו של בניית החזון והסדרת ההיבטים התקציביים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן