איימה למוטט את האב כלכלית – בבית המשפט נחשפו שקריה הרבים של האישה

האישה תבעה להגדיל פי 5 את דמי המזונות עבור בנה, אך אז התברר כי הסתירה פרטים רבים מבית המשפט, מתוכם הכנסות ב"שחור" בגובה אלפי שקלים כל חודש

בני הזוג מהשרון הביאו ילד משותף לעולם ללא נישואים, ונפרדו מספר חודשים לאחר הלידה. לאורך שלוש שנותיו הראשונות של הילד, שילם הבעל דמי מזונות בגובה כ-2,500 שקלים בחודש, אשר הופחתו, על פי הסכם בין הצדדים, לכ-2,000 שקלים בכל חודש לאחר מכן. אך לטענת האם, בעקבות הקורונה, ובעקבות התדרדרות מצבה הבריאותי, הכנסתה פחתה, ומסיבה זו היא הגישה לאחרונה בקשה לבית המשפט למשפחה לעדכון מזונות, ובה דרשה להכפיל פי חמישה, לא פחות, את דמי המזונות המשולמים לה על ידי האב, ולהעמידם על עשרת אלפים שקלים בחודש.

בשל בקשתה החריגה, שאיימה למוטט את האב כלכלית, שמלכתחילה סבל מבעיות כלכליות קשות, החליטה עו"ד איריס צור, המייצגת אותו, לבדוק לעומק את מצבה הכלכלי והמשפחתי של האישה, ותגליותיה היו רבות ומפתיעות. הסתבר שהאישה העלימה מבית המשפט הכנסה קבועה אותה היא נוהגת לקבל ב"שחור", מעבודות קוסמטיקה אותן היא מבצעת מביתה, לשכנותיה ולחברותיהן.

כמו כן, טוענת עו"ד צור, האישה הסתירה מבית המשפט גמלה חודשית אותה היא מקבלת מהביטוח הלאומי עבור ילד נוסף מזוגיות קודמת.  לדברי עו"ד צור, הימצאותו של ילד נוסף, וקבלת דמי מזונות נוספים עבורו מאביו הביולוגי, אמורים לגרוע גם הם מדרישתה של האישה למזונות מוגדלים, בשל ההפחתה היחסית בדמי המזונות לכל ילד המתווסף למשפחה.

עורכת הדין גם הציגה בפני בית המשפט ראיות לכך שהאב, שאותו היא מייצגת, מכלכל לבדו ילד נוסף מנישואין קודמים, וכי הוא נושא על גבו חובות תופחים והולכים. לדבריה, העמסת הוצאות נוספות על האב בשלב זה, תגרום באופן וודאי לקריסתו הכלכלית. בשל כל זאת, ולנוכח הראיות הרבות שנחשפו בפניו, קרא בית המשפט לצדדים להתפשר על סכום נמוך יותר מדרישות האישה.

באי כוחה של האישה דרשו את העלאת דמי המזונות לפחות ל-4,000 שקלים בחודש, אך לכך לא הסכימו האב ועורכת דינו, ועל כן שבו בני הזוג אל בית המשפט ללא הסכמות.

בפסק דינו, החליט בית המשפט, לדחות כמעט את כל בקשותיה של האישה, אך להעלות בכל זאת את דמי המזונות שמשלם האב ב-200 שקלים נוספים בכל חודש – כך שמזונותיו עבור הבן, יסתכמו בכ-2,200 שקלים לחודש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן