Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הישג לתיכון המושבה בזכרון יעקב: אחוז הזכאות לבגרות צפוי לעלות ל-97.6%

הישג לתיכון המושבה בזכרון יעקב: אחוז הזכאות לבגרות צפוי לעלות ל-97.6%

ראש המועצה זיו דשא בירך בסוף השבוע את תלמידי וצוותי התיכון: "בכל המדדים הלימודים, הבין אישיים והחברתיים, ניכר שיפור דרמטי בארבע השנים האחרונות בהובלתה של מרב קסלר"

“תיכון המושבה בזכרון יעקב ממשיך להרקיע לשחקים”. כך פתח אתמול (שישי, 25.2) ראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא את הפוסט השבועי לסיכום השבוע שלו. 

הוא סיפר כי אחוז הזכאות לבגרות בבית הספר בשנת תש”פ עמד על 97.1%, בעוד אחוז הזכאים לבגרות בשנת תשפ”א צפוי להיות גבוה עוד יותר ולעמוד על 97.6% זכאים לבגרות.

“אלה נתונים מצוינים המבטאים את הישגי התיכון בניהולה המצוין, המנהיגותי והמקצועי של מנהלת בית הספר מרב קסלר, בסיוע הצוות המקצועי וליווי מקצועי של מחלקת החינוך שלנו”, ציין דשא.

“בכל המדדים הלימודים, הבין אישיים והחברתיים, ניכר שיפור דרמטי בארבע השנים האחרונות בהובלתה של מרב קסלר”, הוסיף עוד.

ממכתב מסכם של מפקח משרד החינוך על תיכון ‘המושבה’ , עולה כי אחוז המצטיינים בזכאות לבגרות עמד בתש”ף על 36.5 אחוז, עלייה של 17% ביחס לשנה הקודמת שהתאפשרה הודות לעבודה מתואמת מול החינוך הערכי חברתי. אחוז מסיימי הבגרות במתמטיקה ב 5 יחידות לימוד  בתיכון ‘המושבה’ עמד בתש”ף על 88.9% ואחוז מסיימי 5 יחידות לימוד באנגלית עמד בתש”ף על 88.9%, עלייה של 13.4% משנה קודמת. מסיימי 5 יחידות במדעי המחשב עמד בתש”ף על 32% לעומת 19% בבתי ספר דומים במחוז חיפה.

מנהלת תיכון ‘המושבה’ בזכרון יעקב מירב שושן קסלר מסכמת בסיפוק רב את המחצית הראשונה של שנת הלימודים הנוכחית ומציינת שלל פעילויות, פרויקטים והישגים רבים של התלמידים. “על אף מגפת הקורונה הצלחנו  לשמור על שגרת לימודים וקשר אישי עם התלמידים תוך מימוש תוכניות סיוע  משמעותיות עבורם. בכלל זה התקיימו טיולים, הרצאות, גיחות, ימי שדה, ימי סיור מגמות ועוד”.

זלי מרון המפקח על בית הספר מטעם משרד החינוך (מחוז חיפה) הודה  למנהלת תיכון המושבה גב’ מירב שושן קסלר על: “הובלת ביה”ס לעשיה חינוכית ערכית וחברתית מרשימה ולהישגים לימודיים יוצאי דופן וכל זאת מבלי לגרוע כהוא זה מראיית כל אחד מבאי ביה”ס כפרט הזקוק לתמיכה ולמענים אישיים. הרגישות שלך לכל תלמיד וכל מורה, ההבנה הפדגוגית שלך, היצירתיות יוצאת הדופן ויכולת המנהיגות שלך הופכים אותך למנהלת מובילה במחוז ובמדינת ישראל בכלל”.

ד”ר מרים פאנויאן , מנהלת מחלקת החינוך במועצה המקומית הדגישה כי תיכון ‘המושבה’ הצליח לבסס את מעמדו כבית חינוך מוביל בארץ וצוות ההנהלה והמורים מהווים דוגמא בתחום ההוראה והחינוך בארץ בהטמעת ערכים משמעותיים בחברה. ”

ראש המועצה זיו דשא  העלה על נס את פעילות התיכון : “כל תושבי זכרון יעקב יכולים להתגאות בנוער האיכותי והנפלא שגדל במושבה ובתיכון וצוותו על ההובלה להישגים לימודיים יוצאי דופן”.

קסלר הדגישה את שיתוף הפעולה עם המועצה , מודה לראש המועצה זיו דשא, מברכת את ההובלה המשותפת עם ד”ר מרים פאנויאן מנהלת מח. החינוך, אשר מיטיבה כל דרך לאפשר את כל הטוב שיש בתיכון שלנו, כמו גם  עם ועד ההורים בראשות שרון אור ואת הערבים המקוונים להורים בנושאים שונים. “לצידי בתפקיד כ-150 אנשי צוות, מקהלה שלמה שמנגנת את הסימפוניה של התיכון .יחד עימי צוות חינוכי , מקצועי ומסור, משקיע ומכיל אשר מכיר  בעובדה שמלאכת החינוך נעשית רק באהבה.  במסע המשותף  שלנו נמשיל לפעול יחד כולנו להביא את בית הספר לשיאים חדשים ונפלאים ולעשייה פורייה ומשמעותית”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן