בפרדס חנה-כרכור מגדירים זאת כמהפכה: איך צפויים להשתנות ניקיון הרחובות וסימון הכבישים במושבה?

כיום פועלות בממוצע 2 משאיות טיאוט במושבה שהן מיושנות, כוללות מטאטא בלבד ובמידה ויש רכב חונה לא מאפשרות התקרבות למדרכה. בתכנית החדשה, היישוב יחולק לחמישה אזורים ובהם יופעלו 5 משאיות טיאוט חדישות הכוללות גרניק (לחץ מים) * ראש המועצה: "המושבה מטפסת שלב"

בפרדס חנה-כרכור מגדירים זאת כמהפכה: איך צפויים להשתנות ניקיון הרחובות וסימון הכבישים במושבה?

כיום פועלות בממוצע 2 משאיות טיאוט במושבה שהן מיושנות, כוללות מטאטא בלבד ובמידה ויש רכב חונה לא מאפשרות התקרבות למדרכה. בתכנית החדשה, היישוב יחולק לחמישה אזורים ובהם יופעלו 5 משאיות טיאוט חדישות הכוללות גרניק (לחץ מים) * ראש המועצה: "המושבה מטפסת שלב"

מגדלור-פיד ♋

ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, הגר פרי יגור, הכריזה בסוף השבוע על לא פחות ממהפכה ו”שינויים דרמטיים” בתפיסת ההפעלה של טיאוט הרחובות, צביעה וסימון כבישים במושבה. 

ראש המועצה הזכירה כי הגדלת התקציב השוטף הגדולה ביותר השנה תהיה בתחום ניקיון הרחובות – תוספת 3.5 מיליון ₪ בתקציב השוטף. “בחודשים האחרונים, במקביל לגיבוש המשאבים ואישור התקציב, עמלנו רבות במועצה על מערך מכרזים וחוזים חדשים אשר צפויים לשנות באופן דרמטי את נראות הרחובות והמדרכות שלנו”, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה.

פרי יגור: “כחלק ממדיניות שדרוג המרחב הציבורי אותה אנו מטמיעים בהדרגה בכל היבט פיזי, החל מריהוט הרחוב ועד פיתוח שצ”פים וגינות הציבוריות – אנו מטפסים כעת עוד שלב משמעותי וחשוב לכולנו, שיבוא לידי ביטוי בשני תחומים”.

בתחום טיאוט הרחובות, ציינה פרי-יגור, כי כיום פועלות בממוצע 2 משאיות טיאוט במושבה שהן מיושנות, כוללות מטאטא בלבד (ללא שטיפה) כך שאם יש רכב חונה לא ניתן להתקרב למדרכה ובכלל, המדרכות אינן מטופלות. “חוץ מזה המשאיות המיושנות פעמים רבות מקולקלות, והתיקון יקר מאוד ולעתים מתמשך ובזמן הזה אין מענה חלופי ובעיקר אין כיסוי תדיר ורצוף של טיאוט בשכונות ובכלל בשטח המושבה.

עוד ציינה כי על פי המכרז החדש, הי”ישוב יחולק לחמישה אזורים ובהם יופעלו 5 משאיות טיאוט חדישות הכוללות גרניק (לחץ מים) – כך שגם הכביש וגם המדרכות יזכו לניקיון, באופן סיסטמטי. השבוע סוכמו כל הפרטים עם הקבלן הזוכה.

בתחום הצביעה וסימון הכבישים, הוסיפה פרי יגור, התקציב עבור תחום זה עד כה יועד בעיקר לאזורים בקרבת בתי ספר לקראת פתיחת שנת לימודים. “ברור היה כי אין הדבר מספק ולכן כעבור שנה הוכפל התקציב וכעבור שנתיים שולש ועדיין המענה לא היה מיטבי, שכן מעבר לסביבת בתיה”ס – כלל הרחובות שלנו, בשכונות, במרכזי המסחר, בצירים המרכזיים וההיקפיים ובכיכרות הרבות לא זכו להתחדשות ולרמת בטיחות שיכולה וצריכה להיות הרבה יותר גבוהה”, ציינה.

עפ”י המכרז החדש, סוגיית הצביעה וסימון הכבישים והמדרכות תוגדל לכמיליון שקלים בשנה. “כך, עפ”י תכנית עבודה סדורה ומגובשת שאת פרטיה סיכמנו השבוע עם הקבלן הזוכה במכרז החדש שיצא באופן ייעודי לנושא זה, כל היישוב יזכה להתייחסות הולמת, צביעה לאורך כל השנה, בכל רחבי המושבה.

היא סיכמה וכתבה: “אני שמחה וגאה להוביל שינויים אלה ביחד עם הנהלת המועצה ומבקשת להודות בעניין זה לסגן ראש המועצה ומחזיק תיק שפ”ע – יעקב צדקה, לסגן ראש המועצה ומחזיק תיק התשתיות – אפרים מעודה, לחבר הנהלת המועצה ויו”ר ועדת המכרזים – אורי פרץ ולכל חברי הוועדה, לחבר הנהלת המועצה ויו”ר ועדת התחבורה – נתנאל קסטן ולחבר הנהלת המועצה ומחזיק תיק הגימלאים וחבר ועדת התחבורה – נחום גנצרסקי”.

לכל העדכוניםחדשות פרדס חנה-כרכור

עוד בפרדס חנה-כרכור

פרסמו במגדלור ניוז ותגיעו לעשרות אלפי קוראים וגולשים מכל האזור מידי חודש

השאירו פרטים ונציג האתר יחזור אליכם עם הצעה שמתאימה לכל תקציב >>

עוד באור עקיבא

הצטרפו אלינו

ארכיון כתבות

אולי יעניין אותך


מגדלור-פיד ♋

דילוג לתוכן