אייל פבזנר הודיע: מצטרף לרשימת "מחוברים" חדרה לבחירות 2023

הוא עלה לארץ לבד והצליח להתקדם לתפקידים משמעותיים בארץ * כעת, לאחר שנים של פעילות ציבורית, אייל פבזנר החליט ללכת למועצת העיר: "החלטתי להתמודד למועצת העיר חדרה מטעם סיעת מחוברים בראשות יניב דרי, סיעה של ערכים ליברלים, דמוקרטים"

תושב עין הים בחדרה, הפעיל החברתי אייל פבזנר, הודיע בימים האחרונים כי החליט להצטרף לרשימת "מחוברים" בראשות יניב דרי – להתמודדות על מועצת העיר.

"לאחר תקופה ממושכת של פעילות ציבורית למען קהילות שונות בעיר, החלטתי להתמודד למועצת העיר חדרה מטעם סיעת מחוברים בראשות יניב דרי, סיעה של ערכים ליברלים, דמוקרטים", ציין פבזנר בהודעה קצרה שהוציא.

פבזנר בן 43, נשוי +3 (עדן, יונתן ומעיין) ובעלים של 3 בעלי חיים (כלבה +2 חתולות). הוא עלה לישראל לבדו בגיל 15 בשנת 1994 מהעיר חברובסק שנמצאת במזרח הרחוק של רוסיה (מזרחית יותר מסין) במסגרת פרויקט של עליית הנוער – נעל"ה (נוער עולה ללא/לפני הורים).

הוא הגיע לכפר הנוער בן שמן שבמרכז הארץ, שם התחנך 3 שנים בכיתות י'-יב'. "עליתי ארצה ללא ידיעה מוקדמת של שפה העברית, ללא המשפחה, בעצם הייתי החלוץ בארץ בכל המשפחה המורחבת שלי. במשך 3 שנים הפנימיה היה הבית שלי, לאחר תקופה זכיתי במשפחה מאמצת ישראלית לסופי שבוע וכך מצאתי את עצמי אחת לשבועיים יוצא בסופ"ש למשפחת שלום מנווה מונוסון.
לקראת סוף כיתת י"ב הוריי עלו לישראל ועברו להתגורר בפרדס חנה- כרכור".

"הגיע עת להתמודד למועצת העיר". אייל פבזנר | צילום: נטלי פבזנר

בצבא הוא שירת כלוחם בחיל התותחנים בלבנון, איו"ש ולאחר מכן כקצין תיאום וקישור עם הרשות הפלסטינאית (מינהל אזרחי) במהלך האינתיפאדה השנייה. שירות מילואים בפיקוד העורף, סא"ל במילואים, עד לא מזמן מפקד יקל"ר (יחידת קישור לרשויות) של פרדס חנה כרכור והיום בתפקיד רוחבי אחר במחוז חיפה של פיקוד העורף.

לפבזנר תואר ראשון במדע המדינה התמחות מזרח תיכון, תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית, והתמחות ביקורת פנימית ציבורית.

"לאחר סיום לימודי תאר ראשון זכיתי במכרז להיות חוקר ביחידת פיצו"ח ( יחידת אכיפה) של משרד החקלאות, במשך מספר שנים הובלתי ביחידה את החקירות של עבירות צער בעלי חיים, הצלת בעלי חיים מידיים מתעללות. לאחר סיום לימודי תואר שני- זכיתי במכרז של ביקורת פנימית במשרד החקלאות- עסקתי במשך 5 שנים בתחום ביקורת פנימית, אחד מהתפקידים של שומר סף במגזר הציבורי.

"במשך שנתיים הייתי סגן מנהל גן לאומי קיסריה ברשות הטבע והגנים ולפני כשנה וחצה- החלטתי לשנות כיוון ובגיל 42 עשיתי הסבה לתחום שיווק דיגיטלי והיום אני עוסק בתחום".

במסגרת הפעילות החברתית שלו נמנים מאבקים רבים ופעילות ציבורית גדולה. בין היתר:
-מוביל מאבק נגד הקמת טורבינות הרוח בשכונת עין הים
-מבין מובילי המאבק נגד מטמנות הפסולת הנמצאות מול שכונת עין הים
-חבר ועד שכונת עין הים
-פעילות חברתית קבועה במשך שנים בשכונת עין הים
-נציג ציבור בהנהלה של פנאי העיר חדרה
-מוביל קבוצת ריצה קהילתית של השכונה 5AM, במהלך 3 שנות קיומה- ליווי וקידום של כ-20 חברי הקבוצה לריצות למרחקים ארוכים כמו חצאי מרתון ומרתון.
-מנהל קהילת דוברי הרוסית בחדרה ששמה חדרה הפנינה לים הים
-פעילויות חברתיות לקהילת דוברי הרוסית כמו אירועים חברתיים, ימי ניקיון של יער חדרה, פעילות למען הווטרנים וסיוע יום יומי לפניות של תושבי העיר.
-פעילת הצלת יהודי אוקראינה בעת מלחמה, שיחות עם יהודי אוקראינה והכוונתם למקומות איסוף ממתינים להם אוטובוסים ליציאה מן התופת של מלחמה

שכונת עין הים

מבחינה פוליטית הוביל מטה יש עתיד חדרה בבחירות האחרונות לכנסת.

"לאחר תקופה ארוכה בה אני פועל כפעיל חברתי לטובת שכונת עין הים וקהילת דוברי הרוסית בעיר, מוביל מאבקים סביבתיים, החלטתי כי הגיע עת להתמודד למועצת העיר חדרה במסגרת סיעת מחוברים, אנשים שאיתם הובלתי מספר מאבקים ציבוריים", חותם פבזנר.

"אני מתכוון להיות הקול של שכונת עין הים, הקול של קהילת דוברי הרוסית בעיר, קולם של פעילי סביבתיים ופעילי רווחת בעלי חיים בעיר, לפעול למען קידום ענפי הספורט השונים בעיר, לפעול למען ערכים ליברלים של עיר חדרה.

"אני רואה את עצמי כישראלי לכל דבר שמחבר בין עולי חבר העמים המהווים אחוז מאד משמעותי מעיר חדרה לבין הישראלי הצבר, כמי שעלה לבדו לישראל בגיל נוער ללא תמיכה כספית כלשהי, ללא ירושה, התקדמתי יחד עם אשתי בכוחות עצמינו- הקמנו משפחה, בית, כל אדם צריך להאמין בעצמו ביכולות שלו אך הכל בסופו של דבר תלוי ברצון של אדם עצמו להשקיע, לא לוותר לעצמו ולשבור כל תקרת זכוכית אפשרית".

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן