Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בן 23 מפרדס חנה-כרכור חשוד בעשרות עסקאות של סחר בסמים

החקירה הסמויה שהחלה עוד ב-7.2 - הפכה לגלויה רק החודש. במשטרה מציינים כי ישנן עשרות עסקאות של סחר בסמים שבוצעו על ידי החשוד עם מעורבים נוספים

תושב פרדס חנה-כרכור נעצר לפני מספר ימים בחשד להחזקת סמים וסחר בסמים בניגוד לחוק.
הצעיר בן ה-23 – אביאל ב’, נעצר על ידי המשטר והובא (4 במרץ) להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחדרה. בבקשת המעצר נכתב כי הוא חשוד בייצוא, ייבוא, מסחר בסמים מסוכנים, החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. בנוסף צוין כי בתאריכים שונים הוא סיפק סמים לאחרים בניגוד לחוק.

החשוד יוצג בדיון הארכת מעצרו על ידי עו”ד יניב דניאל. נציג המשטרה רס”ב דרגם עלימי, אמר בדיון כי בעת מעצרו נתפסו על ב’ סמים במשקל 15 גרם ומוצגים נוספים אשר מאששים את החשד נגדו.
עוד ציין השוטר כי החקירה החלה עוד ב-7.2 והייתה סמויה, והפכה לגלויה רק החודש. עוד צוין על פי המשטרה כי ישנן עשרות עסקאות של סחר בסמים שבוצעו על ידי החשוד עם מעורבים נוספים.

צילומי אילוסטרציה: דוברות המשטרה (למצולמים ולתמונות אין קשר לכתבה)

עורך הדין ציין כי אין הצדקה המתנה כל כך ארוכה מצו המעצר ועד לביצועו בפועל – מה שממחיש כי החשוד כלל אינו מסוכן. “מדובר בבחור צעיר, פעם ראשונה עצור, יש לו ילדה קטנה בבית. ניתן לקצר משמעותית את ימי המעצר המבוקשים.
השופטת טל תדמור זמיר קבעה כי מחמת החשד לשיבוש חקירה יש מקום להאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

בהארכת המעצר השניה (8 במרץ) אמר נציג המשטרה כי ישנה התקדמות בחקירה וכי ישנן ניסיונות לאתר עוד קליינטים שקנו מב’ סמים. “ישנן עדויות שקושרות במישרין את החשוד, שמו ופרטי עסקאות הסמים. החשוד מכחיש את המיוחס לו”.

המשטרה הציגה לבית המשפט דו”ח סודי ובו סיכום הראיות בתיק. על פי הטוען המשטרתי – עד כה נחקרו 6 אנשים, והוא סירב לומר האם היו האזנות סתר בתיק.

גם לאחר דיון זה נאות בית המשפט, באמצעות השופט יעקב גולדברג, להאריך פעם נוספת את מעצרו של ב’, הפעם ביומיים נוספים ועד ה-10.3.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן