Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור לפני… [1] חוזרים אל הארכיון של מגדלור ניוז | חודש מרץ

המדור שמחזיר אתכם אחורה בזמן: הסיפורים והתמונות משנים עברו באזור חדרה, אור עקיבא והמושבות כפי שהשתקפו במגדלור ניוז

מגדלור לפני….חוזרים בזמן                   

מרץ 2015: חבר המועצה באור עקיבא דאז יוסף פייסרוב מקבל לידיו את תיק הקליטה בעיר. פייסרוב החליף באותה העת במליאה את חבר המועצה מיכאל גרוסמן, שקיבל קלון בבית המשפט עקב ניסיון לשחד שוטר. (צילום: מגדלור ניוז)

מרץ 2010: המורה נטע בלאט-שורק, תושבת זכרון יעקב בת 52, נמצאה ללא רוח חיים באזור בית שמש. בתחנת משטרת זכרון יעקב התקבל דיווח על היעדרותה של בלאט-שורק ז”ל, זאת לאחר שמשפחתה לא הצליחה לאתרה והקשר עימה נותק. על פי דיווחים שהגיעו ממשטרת ירושלים, דווחה בלאט-שורק כנעדרת לאחר שעזבה את ביתה בזכרון יעקב כמה ימים קודם לכן. משטרת ירושלים מצאה כי שיחות הטלפון שלה יצאו מאיזור בית שמש, שם גם נערכו החיפושים על ידי צוותי משטרה וצוותי מתנדבים מאזור זכרון של יחידות בר”ק ונוע”ם. כאמור, לבסוף התגלתה גופתה בסמוך למנזר באזור בית שמש. (צילומים: אתר יזכור)

מרץ 2021 : זפת בחוף הבונים: אסון הזיהום הימי בזפת לאורך חופי ישראל (מכונה גם זפת בסערה) היה אירוע זיהום ימי ברמה בינונית, שהחל בישראל ב-17 בפברואר 2021 ונמשך כחודש וחצי בו נגרם זיהום ימי המשמעותי והחמור ביותר לחופים, לים ולטבע לאורך כל חופי ישראל בים התיכון. במהלך האירוע נפלטה לחופי ישראל פסולת ימית של זפת שמקורה בנפט גולמי. (צילום: המשרד להגנת הסביבה)

 

מרץ 2015: תושבים מגבעת עדה יצאו אל כיכר הכניסה ליישוב והפגינו כנגד מה שהגדירו כאוזלת ידה של המועצה בכל מה שנוגע לחיי התושבים ביישוב. ההפגנה נערכה בנוכחותם של כמה עשרות מתושבי המקום. לדברי התושבים, ההפגנה באה בעקבות הזנחה מצד המועצה, ואי טיפוח היישוב. התושבים טוענים לזנחה של היישוב, חוסר טיפול בבעיות, הזנחת תשתיות כמו כבישים, מדרכות, גני שעשועים וכיכרות. עוד לדבריהם, ראש המועצה פינקי זוארץ לא מתייחס לגבעת עדה ולא מקשיב לתושבים.

מרץ 2019: אלימות בגדנ”ע של אור עקיבא: שבוע הגדנ”ע אמור להיות חוויתי ואפילו כיפי לתלמידי כיתות י”א, אך זה לא מה שחוו לטענתם תלמידים מתיכון אמי”ת-עתידים באור עקיבא שהשתתפו בשבוע גדנ”ע בבסיס צלמון בצפון הגליל. על פי עדויות של תלמידים, חלקן נפוצו ברשת, התפתחה תגרה המונית בין תלמידים בבית ספר טובא זנגריה לבין תלמידים מאור עקיבא, זאת לאחר שתלמידי טובא הקניטו אותם והפריעו להם במהלך השבוע. בעקבות הקטטה פונו מספר תלמידים לטיפול רפואי ומורה אחת אף שברה את היד. המקרה עורר זעזוע בעיר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן