Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זמינות גבוהה במרכז הרפואי ובדיגיטל: זה הזמן להצטרף ל”מכבי שירותי בריאות” באור עקיבא-קיסריה

זמינות גבוהה במרכז הרפואי ובדיגיטל: זה הזמן להצטרף ל”מכבי שירותי בריאות” באור עקיבא-קיסריה

ב"מכבי" אור עקיבא מצויה נבחרת רופאים מצוינת, שנותנת מענה יום-יומי לתושבים, ילדים ומשפחה, ונחשבת לקופת החולים הצומחת בעיר. זה הזמן להשתדרג
בימים אלו, בהם חוסר הוודאות סביב הקורונה שב וחוזר אל חיינו, “מכבי שירותי בריאות” ממשיכה להרחיב את סל שירותי הרפואה שלה, בין אם במרכזים הרפואיים שלה ובין אם מרחוק בהתאם למצב הקיים, על מנת שחברי הקופה וחברים חדשים שמצטרפים אליה, יוכלו להמשיך ולקבל את השירות המקצועי והאיכותי תוך מניעת הסיכון להדבקה.
ב”מכבי” אור עקיבא מצויה נבחרת רופאים מצוינת, שנותנת מענה יום-יומי לתושבים, ילדים ומשפחה, ונחשבת לקופת החולים הצומחת בעיר. בין יתרונותיה מונים החברים – מקצועיות ללא דופי, יחס חם, זמינות גבוהה במיוחד וקשר אישי עם המטופלים בכל ערוצי המדיה.
אורנית ארז, מנהלת מרחב פרדס חנה-אור עקיבא/קיסריה ב”מכבי”, מספרת על נבחרת רופאי הילדים והמשפחה במרחב שלה. “המרכז הרפואי ‘מכבי אור עקיבא’ נמצא בקניון אורות ומספק את שרותי הבריאות לתושבי האזור”, היא מציינת. “כשמדברים על מכבי אור עקיבא מדברים על מרכז רפואי איכותי המעניק יחס אישי ומשפחתי. החל משרותי, סיעוד, משרד ,מעבדה טיפולי בית ועוד”.
אורנית ארז. צילום: מכבי
אורנית מספרת כי הקופה צפויה לפתוח מרפאה גדולה מאוד בשכונת ‘אור ים’ החדשה, שתהיה בסגנון חדשני ומתקדם. “הייחודיות של ‘מכבי’ במרחב אור עקיבא-קיסריה באה לידי ביטוי בצוות רופאים ותיק ובעל ניסיון רב שנים, שרואה את המטופלים באופן אישי”, היא מוסיפה.
צוות הרופאים של ‘מכבי’ באור עקיבא כולל את:
ד”ר חייקין טטאינה – רופאת ילדים במרכז הרפואי וזמינה למטופלים כבר 24 שנים. “היא מכירה כל משפחה ומטפלת כבר בדור הבא- ילדים של ילדים בהם טיפלה בהיותם צעירים. היא מחוברת מאוד למטופלים ולצרכיהם ומעבר להיותה רופאת ילדים, היא מטפלת וטיפלה במאות ואלפים לאורך השנים”.
ד”ר צבי שליטנר – עובד במרפאה משנת 2015. “מדובר ברופא מקצוען שנותן יחס אישי והכרות אישית זמינות יוצאת דופן. טיפל בכ-1500 מטופלים מבוגרים וכ-600 ילדים והמספר גדל מיום ליום. הוא זמין כל יום כולל בערבים ובסופ”ש, מצוי בקשר ישיר למטופלים. במרפאה קיים גם שירות אולטרסאונד שזמין כל העת תחת פיקודו והוא אף פעיל בשירות ייעוץ אונליין ‘רופא הילדים שלי’ באפליקציית מכבי קידס ומעניק שירותי רפואה דחופה במסגרת מכבי Red”.
פרופ’ בדר דוד – רופא ילדים עם ותק של מעל 40 שנות ניסיון. “מדובר ברופא מקצועי ומסור, מקבל במרפאתו אשר בקיסריה, מתמחה בנאונטולוגיה –ילודים ופגים”.
ד”ר שרון רדיאנוב – עובדת ב’מכבי’ משנת 2013. “רופאה מקצועית ובעלת יחס חם, מקבלת מטופלים במרפאה בקיסריה, מרפאה עם שרותי מעבדה, שרותי אחות ודיאטנית. מתמקדת במתבגרים, מעקבי גדילה והתפתחות וליווי אישי”.
ד”ר פיש לב – רופא משפחה המתמחה ברפואה פנימית. “יש לו ניסיון עשיר של מעל 30 שנה. הוא בעל מרפאת רופאים מומחים במגוון תחומים בקניון אורות אור עקיבא”.
עוד מוסיפה אורנית כי “‘מכבי’ פועלת להרחבת השירותים במרחב וציינה כי בשנה הקרובה יפתח בית רופאים גדול נוסף בשכונת אור ים.

רוצים לקבל שירותי רפואה טובים יותר? מעניין אתכם לשמוע עוד? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם >>

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן