Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“פרשה 3003”: סוכן סמוי הפליל חשודים בסחר בנשק וסמים מאור עקיבא, חדרה ועוד [וידאו]

הותר לפרסום: סוכן סמוי שהופעל בקרב עברייני נשק וסמים הביא להפללתם של 42 מהם. רשימת הערים ארוכה * "הפעלת הסוכן התבצעה בגזרה לא פשוטה, קשה, צפופה, ממודרת וידעה אתגרים רבים"

הותר לפרסום: סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף הביא להפללה של 42 חשודים במחוזות חוף, צפון ומרכז בחשד לסחר והחזקת אמל”ח וסמים. במהלך ההפעלה שכונתה פרשייה “3003” נתפסו אמל”ח וסמים בשווי מאות אלפי שקלים. מאות שוטרים ולוחמי מג”ב פועלים משעות הבוקר המוקדמות בפעילות מעצרים רחבת היקף וחוצת מחוזות. בין העצורים – תושבים מחדרה, אור עקיבא, אום אל פאחם וטירת כרמל. 

במהלך שמונת החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית (ימ”ר) מחוז חוף סוכן סמוי שאותר ע”י מפלג המודיעין בימ”ר ועסק בפעילות עבריינית, שוכנע ע”י מפעילי מחלק הסוכנים שליוו את כל מהלך ההפעלה לחצות את הקווים ולפעול נגד שורת עבריינים מחוללי פשיעה מהרובד הבינוני – גבוה של העולם העברייני בתחום האלימות, סכסוכי הכנופיות, הסמים והנשק הלא חוקי.
הסוכן, שלווה במעטפת מבצעית ומודיעינית בסיוע חטיבת המודיעין של משטרת ישראל, שוגר ע”י מפעיליו, חדר לעולם הפשע ביישובים שונים במחוזות חוף, צפון ומרכז ורכש את אמונם של סוחרי הסמים והנשק הלא חוקי.

מתוך פעילות המעצרים, הלילה | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעלת הסוכן שנעשתה ביצירתיות ומורכבות רבה ולעיתים בתאי שטח צפופים ביצע כ 32 עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת 3 אקדחים, 9 ק”ג סם מסוכן מסוג מריחואנה ומאות גרמים של סם מסוכן מסוג קוקאין כאשר היקף העסקאות נאמד במאות אלפי שקלים.

הבוקר, עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה המלווה ע”י פרקליטות מחוז חיפה פשטו למעלה מ 300 שוטרים בהם שוטרי מחוז חוף, לוחמי יס”מ, לוחמי מג”ב, בלשי ימ”ר צפון ומרכז, חבלנים, כלבנים ממדור בע”ח במשטרה, אנשי הזיהוי הפלילי, ימ”מ ועוד על בתיהם של עשרות החשודים ביישובים שונים במחוזות חוף, צפון ומרכז בהם חיפה, קריות, חדרה, טירת כרמל, אור עקיבא, טייבה, א.א. פאחם, ועוד והביאו למעצרם של 41 מהם. צפויים מעצרים נוספים.

בתום החיפושים נתפסו למעלה מ 150,000 ש”ח וכסף זר, 22 כלי רכב בהם רכבי יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים וכ 5 ק”ג חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה אשר על פי החשד הושגו בדבר עבירה וכן ראיות נוספות. בנוסף חשפו השוטרים בכפר ורדים מעבדה לגידול סמים מסוכנים ובה עשרות שתילים של סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל רב וכן ציוד המשמש לגידול סמים. החשודים הועברו לחקירה במשרדי בימ”ר בחשד לעבירות של סחר בנשק, סחר בסמים, החזקה ונשיאת אמל”ח, החזקת סמים, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד – כל אחד על פי חלקו בעבירות האמורות.

בשעות הלילה נערך טקס אשר סיכם את פעילות הסוכן בו השתתפו כלל הכוחות השותפים למבצע במסגרתו אמר מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר: “זהו יום מיוחד במאבק בפשיעה שאת תוצריו אנו רואים בהפעלה מוצלחת זו. זוהי אחת מבין מיני הדרכים למיגור הפשיעה החמורה תוך נחישות, חוכמה, תעוזה ויוזמה. המחולל הכספי בהפעלה זו הינו סחר בסמים ואמל”ח, כסף אשר מניע ומזין את ארגוני הפשיעה בכלל. פעילות זו מצטרפת למגוון פעולות ופעילויות אותן מבצע המחוז במיגור העבריינות בכלל והאלימות בחברה הערבית בפרט. נמשיך לפעול בנחישות בדרכים מגוונות כנגד אותם עבריינים הפוגעים בביטחונם האישי של התושבים ולמיצוי הדין עימם”. העצורים יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

הפשיטה של ימ”ר חוף על חשודים בסחר בנשק וסמים בהיקפים גדולים | צילום: דוברות המשטרה

מ’ ימ”ר חוף, נצ”מ אושרי אבכסיס אמר: “הפעלת סוכנים הינה אחת מהדרכים המאפשרת לנו להגיע לכל עבריין בכל תחום ובכל מקום, כך שנכון שירגישו לא בנוח ויחששו לבצע את פעילותם הפלילית. מדובר בלחימה חכמה בפשיעה המתוכננת בתעוזה ומיושמת במקצועיות. אנו מתחילים שלב חשוב בפעילות לה עמלנו רבות ואנו קוטפים את פירותיה. אותה פעילות שמטרתה הגברת אמון הציבור, תחושת ההרתעה למען בטחון הציבור, תושבי המחוז עליו אמונה משטרת ישראל”

ר’ מחלק סוכנים בימ”ר חוף, רפ”ק ג’ואי ציונג אמר: “הסחר הבלתי חוקי באמל”ח והסמים פוגע בראש ובראשונה באיכות החיים ובביטחונם של אזרחי ישראל. הפעלת הסוכן התבצעה בגזרה לא פשוטה, קשה, צפופה, ממודרת וידעה אתגרים רבים. אך למרות כל אלו הצליח מחלק הסוכנים לפעול בלב השטח ולהביא לאיסוף ראיות איכותי שכלל ניהול סיכונים מרשים תוך הפעלה חכמה ומקצועית של צוות המחלק”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן