דוח הכנסת חושף כמה דוחות עבור צריכת זנות הונפקו באזור חדרה ומחוז חוף ב-2021

דוח הכנסת חשף לאחרונה כי בכל שנת 2021, 30% מהדוחות שניתנו לצרכני זנות בישראל – הגיעו ממחוז חוף, המחוז החולש על השטח שבין אזור חדרה לעכו. יתר האחוזים התחלקו בין המחוזות תל אביב והמרכז.

יש לציין כי משטרת מחוז חוף מוציאה מפעם לפעם הודעות על המלחמה בתופעה ומיגור בתי בושת בעיקר בחיפה והצפון אך גם כאן בחדרה.

בחודש פברואר 2021, דיווחנו על בית בושת שנחשף בחדרה וכי השוטרים עיכבו לחקירה תושב ג’סר א זרקא בן 25 ששהה במקום וצרך שירותי זנות ובתום חקירתו נרשם לו דו”ח על סך 2,000 ש"ח.

כעבור שבועיים, בית בושת שני נחשף בחדרה. במשטרה דיווחו אז כי במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה חשפו שוטרי התחנה בית בושת בחדרה. השוטרים עכבו לחקירה את בעלת המקום, תושבת גבעת עדה בת 48 לחקירה בתחנת משטרת חדרה בגין הפעלת המקום ועבירות כגנד מס הכנסה ומע”מ.

בתחילת החודש (7-8 במרס) התקיים במכללת האקדמית צפת כנס בינלאומי בנושא "המאבק בפורנוגרפיה ובחלקה של המדינה בתעשיית המין".

צילומי ארכיון: דוברות המשטרה

הכנס עסק בין השאר בדרישה מהמדינה להגביר את האכיפה המשטרתית של החוק נגד לקוחות הזנות – גברים, החוק המכונה "איסור צריכת זנות" ולתבוע את יישומו המלא על ידי המדינה, כמו גם חוקים נוספים הנוגעים לשאיפה לגדוע את התעשייה, כגון איסור הפרסום על שירותי זנות.

עוד נדונו בכנס הדילמות המעסיקות את העשייה הפמניסטית בישראל ביחס להתעצמות תעשיית המין, ונבחנו השלכותיה של חדירת הפורנוגרפיה לכל תחומי החיים והשפעתה על החברה.

על פי דוח הכנסת, בכל שנת 2021 רשמה המשטרה יותר מ-1,400 דוחות לצרכני זנות, כך דיווח לאחרונה האתר "פוסטה". קצב חלוקת הדוחות גבר לאורך השנה – עד לקצב של כ-100 דוחות בשבוע. 70 אחוז מהדוחות חולקו במחוזות תל אביב והמרכז, ו-30 אחוז במחוז חוף. כמעט ולא חולקו דוחות במחוז הדרום ובמחוז ירושלים, ולא חולקו כלל דוחות במחוז הצפון ובמחוז ש"י. כ-50 "צרכני זנות" קיבלו דוח על עבירה חוזרת, שמונה מהם קיבלו שלושה דוחות או יותר.

בפוסטה דווח עוד לאחרונה כי כשנה אחרי השימוע וסגירת "שנדו", "גוגו" ו"בייבי דולס" בטענה שריקוד הלאפ-דאנס הוא מעשה זנות, פרקליט המדינה החליט לא להגיש כתבי אישום נגד שלושה מועדוני חשפנות בתל אביב.  הפרקליטות: "אין בהחלטה כדי להביא למסקנה שהמועדונים עמדו בתנאי החוק".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן