אישום: חנו בחנייה של השכן באור עקיבא – ותקפו אותו קשות כשביקש שיזוזו [תיעוד וידאו]

אחים מאור עקיבא נאשמים כי תקפו את שכנם בעקבות ויכוח על חנייה, אביהם חשוד שהשתתף גם * לפי האישום, אחד האחים ריסס גז פלפל על פניו של המותקף ואז השלושה הכו אותו נמרצות * הנאשמים הכחישו את הטענות ואמרו כי הגנו על אביהם מפני המתלונן

בתחילת פברואר 2023 פרסמנו במגדלור ניוז על שלושה בני משפחה שנעצרו בחשד שתקפו את השכן שלהם בגלל סכסוך על חנייה. כעת נודע כי נגד השלושה הוגש כתב אישום בגין התקיפה החמורה בחניית הבניין.
נדב, זיו ו-אילן א' (בני 22, 26 ו 57) מאור עקיבא, נעצרו על ידי המשטרה בחשד כי בסוף השבוע של תחילת החודש תקפו את השכן שלהם וגרמו לו לחבלות קשות. בנוסף הם חשודים שאיימו על הקורבן.

יחידת התביעות המשטרתית מייחסת להם עבירות של תקיפה וחבלה ממשית ואיומים. אביהם אילן (57) חשוד שהשתתף בתקיפה גם כן. האחים נמצאים כעת במעצר ואביהם שוחרר בתנאים מגבילים.

על פי כתב האישום, ב-3.2 בשעה 17:00, הבחינה אחת הדיירות בשכונת "או פארק" כי רכב כלשהו חונה בחנייה שלה בבניין וכתבה על כך בוואטסאפ של הבניין וביקשה כי בעל הרכב יזיז את רכבו. כשראה הנאשם נדב את ההודעה, שלח לתושבת הודעה פרטית בה דרש ממנה להראות לא אסמכתא בדבר בעלות על החנייה. התושבת השיבה לו כי הוא מוזמן לפנות לחברה שבנתה את הבניין, והוא אמר לי כי עד שלא תציג לו אסמכתא כזאת הוא לא יזיז את רכבו. בעקבות כך הודיעה לו השכנה כי חנתה את רכבה בצורה החוסמת את רכבו.

הצעד הזה עורר את זעמו של נדב. אחרי 10 דקות הוא התקשר אל השכנה ואמר לה כי הוא מקצה לה 5 דקות להזיז את רכבה אחרת הוא יירד לחנייה וישבור לה את הרכב. בשלב זה, כאשר השיחה על רמקול, התערב המתלונן, בעלה של השכנה, וביקש מאילן לרדת לחניה ולשוחח. השניים ירדו למטה, ואליהם הצטרפו שני בניו של אילן, אחד מהם הצטייד בגז פלפל.

כשהגיעו למקום – התיז עליו נדב גז פלפל והשלושה החלו לתקוף את השכן באלימות, במכות ואגרופים לפלג גופו העליון. בכתב האישום מצויין כי המתלונן ניסה להגן על עצמו תפס את אילן והשניים נפלו לקרקע. בעוד אילן אוחז במתלונן בכוח ומכה בו בידיו, הנאשמים נדב וזיו המשיכו להכות בשכן במכות ואגרופים בכל חלקי גופו, בין היתר בראש במשך כדקה שלמה, זאת בעוצמה.

תוך כדי התקיפה, שתועדה במצלמות אבטחה של הבניין, הגיעה אל המקום שכנה אחרת וצעקה על השלושה להפסיק לתקוף את המתלונן. בעקבות כך תקפו אותה הנאשמים בקללות – "שרמוטה יא בת זונה, מה את מתערבת", ואילו האב אילן צעק עליה "אל תתערבי, אני אזיין אותך ואת אמא שלך".

לאחר שהשלושה הרפו מהמתלונן, הגיח שכן נוסף שהרחיק את הפצוע מהמקום, אז ניסה האב לתקוף אותו שוב – ונבלם, אך ניסו להמשיך להגיע אליו תוך צעקות – "נזיין אותך, נפרק אותך". למתלונן נגרמו חבלות של ממש בדמות שריטות בפנים, שטפי דם בפנים, נפיחות ושריטות מדממות בקרקפת, רגישות בצוואר, בצלעות ובעמוד השדרה.
הראיות נגד הנאשמים בתיק:
– הודעות המתלונן ואשתו, כולל הרקע לאירוע מחלקות בדבר שימש בחנייה הצמודה לבניין המגורים.
– הודעה של 4 שכנים שחלקם היו עדים לאירוע המחלוקת בדבר שימוש בחנייה הצמודה לבניין, וכן תקיפת המתלונן.
– סרטונים ממצלמות האבטחה בבניין אשר בהם רואים היטב כיצב מגיעים הנאשמים ותוקפים את הקורבן.
הנאשמים הודו בחקירתם במפגש עם מתלונן אך מכחישים כי בין היתר בטענה כי המתלונן תקף ראשון את אביהם בכך שנגח בפניו ולכן נאלצו להגן על אביהם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
נועם
נועם
29/08/2023 04:24

גברים שמרו על האבא

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן