Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

השחרור מתקרב – איזו מתנה כדאי לתת לחייל?

רוצה לתת מתנה לחייל המשתחרר ויש לך התלבטות איזו הכי תתאים? אילו רעיונות מקוריים ונחמדים יש למתנות לחיילים? מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מתנה?

כל כמה זמן יש איזה חייל או חיילת שאנחנו מכירים שמסיימים את השירות הצבאי. זה יכול להיות חבר או חברה טובים, בני משפחה או חברי ילדות, מה שחשוב הוא לתת התייחסות ליום המיוחד ולציון הדרך, ועם מתנה טובה שמשאירה מזכרת כולם תמיד חשים מאושרים. אז איזו מתנות הן הפופולאריות והאהובות ביותר ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים? הכנו את הכתבה הזו עבורך.

מתי כדאי להזמין את המתנה?

תאריך השחרור ידוע מראש וחיילים נוטים לדבר עליו, לספור ימים עד הגעתו ובדרך כלל כל הסביבה שלהם מודעת אליו גם. לכן, לא יהיה זה קשה לתזמן את עיתוי המתנה, אך מומלץ גם לא להמתין לדקה ה-90 כדי לרכוש אותה. אם רוצים להזמין מתנה במחיר משתלם ושתהיה מקורית ואף אישית, כדאי להזמין אותה מראש.

אילו מתנות הכי פופולאריות היום?

יש לא מעט מתנות שנחשבות למועדפות על רבים מהחיילים המשוחררים והן תמיד מתקבלות בברכה כי גם יש בהן משהו אישי. לדוגמה, חייל משוחרר שמתכנן את הטיול הגדול ישמח לקבל כיסוי לדרכון בעיצוב אישי. חייל שמתכנן פעילות בחוץ כמו למשל טיול או התנדבות, ישמח גם לקבל בקבוק או כוס תרמיים עם כיתוב אישי עליהם.

אילוסטרציה – pexels.com

אחת המתנות הקלאסיות היא חולצה מודפסת, עם כיתוב, משפט או תמונה שמאפיינת את החייל המשתחרר, כמובן שבהומור. חייל שמתכוון להתחיל ללמוד מיד אחרי הצבא ישמח ככל הנראה לקבל ציוד שיתאים לו כסטודנט, לדוגמה תיק, פד לעכבר או אפילו ספל טובה לשתיית הקפה בבוקר עם כיתוב או תמונה מצחיקים. עוד מתנה שמועדפת על רבים היא מעיל טוב ומחמם, כזה שישרוד לאורך שנים וישרת בטיולים, בעבודה ובחיים הסטודנטיאליים.

מה כדאי להוסיף למתנה?

בדרך כלל מקובל לחגוג מסיבת שחרור, אך אם החייל או החיילת לא מכינים בעצמם מסיבה, על חבריהם ובני המשפחה לעשות זאת עבורם. כדאי לבחור מקום כיפי בו הם אוהבים לבלות, מקום עם שתייה ואוכל ומספיק זמן בו כולם יוכלו ליהנות מהחגיגה. כדאי להכין ברכה מרגשת ולצרף מתנה או כמה מתנות אישיות מהחברים, ורצוי שיהיה להן ערך רגשי ולאו דווקא כספי. אם מדובר על אוהבי טיולים מומלץ לעשות זאת בחוץ ובטבע, אולי בקמפינג של כמה ימים במיקום אהוב או בטיול משותף למדבר.

מה כדאי לדעת על מתנות לחיילים משוחררים?

רובנו היינו חיילים בצעירותנו ושמחנו לקבל מתנות קטנות ומתוקות ששימחו לנו את הלב. משפט יפה, מילה טוב, הערכה ומזכרת הם כל מה שאדם צעיר צריך כדי לקבל אנרגיות להמשך הדרך. את ההזמנה כדאי לבצע מראש, תוך התייעצות עם חברים ומשפחה להתאמה מדויקת ותוך מחשבה על הצרכים האמיתיים של החייל המשוחרר. רוצה למצוא הרבה אפשרויות במקום אחד ובמחיר משתלם? כדאי להיכנס עוד היום לאתר מגוון מתנות לשחרור משירות צה”ל, באתר פריטים רבים בהתאמה אישית לכל חייל וחיילת משוחררים, במחירים הוגנים ובמשלוח מהיר. כדאי עכשיו להיכנס ולהתרשם!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן