לילות בלי שינה, תחושת פחד לצאת מהבית: מה קורה בשכונת קנדי באור עקיבא?

לילות בלי שינה, תחושת פחד לצאת מהבית: מה קורה בשכונת קנדי באור עקיבא?

המצב בשכונות הוותיקות באור עקיבא ממשיך להטריד את מנוחתם של תושבים רבים. רק בימים האחרונים פנתה אלינו תושבת שכונת קנדי וסיפרה על לילות בלי שינה, תחושת פחד ביציאה אפילו קטנה מהבית והזנחה שהיא חשה שלא מטופלת על ידי העירייה מזה שנים.

לדבריה, "כרגיל, אין סיורים ליליים או יומיומיים של השיטור הקהילתי ,הכל פרוץ וכל אחד עושה ככל העולה על רוחו. בחודשים האחרונים נוספו גם הרבה עובדים זרים שעברו להתגורר כאן והמצב החמיר. הם יושבים בחמולה בשעות הערב והלילה ובסופ"שים, משתכרים בטירוף, צועקים והדיירים הוותיקים והמבוגרים חוששים לצאת מהבתים, גם כדי לשפוך זבל".

שכונת קנדי באור עקיבא, סמוך לרחוב עליזה יאנסן. התושבים חוששים

התושבת טוענת שרבים חשים שהמצב בשכונה מתדרדר עוד ועוד – אך יש חשש מלדבר ולספר. "אין הרתעה, אין אכיפה, השכונה נותרה מופקרת כבעבר, כאילו שהיא לא חלק מאור עקיבא. לפי מיטב הבנתי, חל איסור על שתיית אלכוהול בפומבי, אבל מי יעיז להעיר להם? ישנם כאן אנשים מאוד מבוגרים, חולים, נכים וגם ילדים קטנים שמתקשים להירדם בגלל הצעקות שלהם. לא רק אני מתלוננת, כל הדיירים הוותיקים מתלוננים וכועסים אבל חוששים לדבר".

מעיריית אור עקיבא נמסר כי "השיטור העירוני והפיקוח עורכים סיורים בכל אזור שכונת קנדי והשכונות הוותיקות. יש לציין כי לאחר בדיקה, עד כה התקבלה קריאה אחת בלבד בנושא פיצוצי נפצים בחודש מרץ האחרון. יש להדגיש ולהזכיר כי ישנה חשיבות גדולה לפתוח קריאה או תלונה במוקד העירוני או במוקד המשטרה 100. מיד עם קבלת קריאה מהמוקד ו/או ב 100, השיטור מגיע למקום התלונה ומטפל בהתאם להתפתחויות. אנו מזמינים כל תושב/ת שחש בהפרעה/הטרדה/חשש ו/או כל הפרעה לסדר הציבורי,  לפנות למוקד העירוני 2106* ו/או ל 100 והעניין יטופל בהקדם".

עוד חדשות אור עקיבא במגדלור ניוז >>
הריח החריף של פלסטיק שרוף בשכונת היובל באור עקיבא: זהו ככל הנראה המקור שלו
חשד לתקיפה מינית באור עקיבא | תושבת העיר הגישה תלונה במשטרה: "עובר אורח נגע בי באיברים אישיים"

.

כשנה לאחר שנחנך: אוריה כהן מאור עקיבא הודיע על סגירת "פרויקט אחרי החתונה"
4 לפנות בוקר לא נרדמת: כעס בקרב תושבים באור עקיבא על רעש חזק מכיוון קיסריה (וידאו)

.

תושב אור עקיבא הואשם באיומים על גרושתו: "לא אתן לך לחיות, אקבור אותך עם המשפחה שלך"
תושבת אור עקיבא זועמת: "תרנגול עצום מימדים החל לתקוף אותנו בתוך הבית, נאלצתי לברוח לרחוב"

 

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן