Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נס של ממש: ניצלה לאחר התקף אסטמה חריף – כשצלצלה בכוחותיה האחרונים למוקד מד”א

הגר קיין מקיבוץ נחשולים שבחוף הכרמל, כמעט ללא יכולת לדבר, הצליחה להסביר לחובשת במוקד 101 על התקף האסטמה החמור וסיפקה את שם הקיבוץ בו היא מתגוררת. כשפרצו פנימה, מצאו אותה מחוסרת הכרה, ללא דופק, שוכבת על הרצפה בחדר השינה | סוף טוב לסיפור

חייה של הגר קיין (37) מקיבוץ נחשולים ניצלו בנס גדול. כשהייתה לבדה בבית, הגר החלה לסבול מהתקף אסטמה חריף ומסוכן. כשהרגישה את הקושי לנשום ואת המצוקה הגדולה, הצליחה בכוחותיה האחרונים להזעיק את מוקד 101 של מד”א ופגשה בצד השני של השפורפרת את רונית גלולה, חובשת במוקד מד”א. כמעט ללא יכולת לדבר, הצליחה הגר להסביר לחובשת במוקד אודות התקף האסטמה החמור וסיפקה למוקד את שם הקיבוץ בו היא מתגוררת. שניות לאחר מכן, יצאו לדרכם האמבולנס וניידת טיפול נמרץ לזירה – אך הגר כבר לא הצליחה לדבר ולא הצליחה לספק למוקד את הכתובת המדויקת של הבית.

בהגעת הצוותים לקיבוץ, הפראמדיקים אבי כהן ומיכל סקוירסקי והחובשת טליה שדה, חיפשו במשך דקות ארוכות הצוותים את הבית – ולבסוף בזכות עירנות התושבים, איתרו את ביתה של הגר. כשפרצו פנימה, מצאו כוחות מד”א את הגר מחוסרת הכרה, ללא דופק, שוכבת על הרצפה בחדר השינה. צוות ניידת טיפול נמרץ ביצע פעולות החייאה מאומצות בשטח ולאחר דקות ספורות הצליחו להחזיר את הדופק ולהציל את חייה של הגר.

הגר קין וצוות מד”א שהציל את חייה. צילום: דוברות מד”א

בתום פעולות ההחייאה המוצלחות, פונתה הגר להמשך התאוששות בבית החולים כשהיא במצב קשה אך יציב, מורדמת ומונשמת. ימים ספורים לאחר מכן, הגר כבר יצרה קשר עם צוות מד”א שהציל אותה והודתה להם על הרגע שלא תשכח לעולם.

רונית גלולה, חובשת במוקד מד”א: “עניתי לטלפון במוקד ושמעתי אישה שמדברת בקול חנוק ונמצאת במצוקה גדולה. ידעתי שאני לא מוותרת ולא מנתקת עד שאני לא שומעת בצד השני של הקו את אנשי מד”א. לקח זמן רב למצוא את הבית כי היא לא הצליחה לספק לנו כתובת, אבל בסופו של דבר מצאנו את הבית ולשמחתי הגדולה, בנס גדול, הצלחנו להציל את חייה של הגר. ממש שמעתי את נשימותיה האחרונות לפי שהתמוטטה וזה היה רגע מורט עצבים ומדאיג מאוד. אני כל כך שמחה שהיא כאן איתנו, הרגשתי צמרמורת והתרגשות גדולה מאוד ששמעתי את החדשות הטובות וכשפגשתי אותה היום”.

אבי כהן ומיכל סקוירסקי הפראמדיק של מד”א סיפרו: “בדרך לזירה, רונית ממוקד מד”א סיפרה לנו שהמטופלת התמוטטה ושאין כתובת מדויקת. הצלחנו לאתר את הבית בזמן והתחלנו בפעולות החייאה מאומצות, שבסופן הדופק של הגר חזר. היא חוותה התקף אסטמה קשה מאוד והגענו לזירה ממש ברגע האחרון. כשבעלה צלצל אלינו מספר ימים לאחר מכן לספר לנו שהיא יצאה מכלל סכנה לא האמנו. כל כך שמחנו לשמוע את החדשות הטובות, זו זכות אדירה להציל חיים ולעזור למטופלים בכל יום מחדש. בשביל זה הצטרפנו למד”א, כדי לעשות את הפעולות המשמעותיות האלו”.

הגר סיכמה: “אני רוצה להגיד תודה ענקית לצוות מד”א, למלאכים בלבן, שפשוט נלחמו על חיי ועשו הכל כדי להציל אותי. בלעדיהם לא הייתי כאן היום. החל מרונית מהמוקד שלא הסכימה לנתק ונאבקה כדי שאשאר על הקו, דרך אבי ומיכל הפרמדיקים וטליה החובשת שהגיעו לזירה והצליח להציל אותי – בזכותם אני חיה היום. חשוב מאוד להזעיק בזמן אמת את כוחות מד”א כדי שמקרים דומים כמו שלי לא יסתיימו בטרגדיה גדולה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן