Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

באור עקיבא אישרו עם משטרת חדרה: יושם דגש על בריונות בכביש, רעש, ניקיון ואירועי אלימות

בניתוח של המשטרה בשנת 2022, לא נמצא מוקד אחד לעבירות ונדליזם ורעש ועל כן יתמקדו בשיטור בכל הגנים הציבוריים המרכזיים בעיר: פארק נוף ים סנטר, פארק היובל, פארק האקליפטוס, גן השלום ברחוב הברוש, שכונת שזר ושכונת אור ים

מגבירים את הביטחון באור עקיבא: העירייה ומשטרת חדרה אישרו את תוכנית העבודה להמשך 2023. משטרת ישראל ועיריית אור עקיבא, בתפעול אגף הביטחון העירוני, אישרו את תוכנית העבודה החצי שנתית של השיטור העירוני בעיר להמשך 2023. היעדים המרכזיים הם שיפור איכות החיים של תושבי העיר תוך פעילות משותפת של המשטרה, העירייה וגורמי חוץ נוספים.

תוכנית העבודה מתמקדת באיכות החיים, טיפול בפשיעה ואלימות ושירותי חוץ. בין היתר מתארת התוכנית, כי כלל הגורמים, שוטרים ופקחים בשיטור העירוני, עוסקים בשמירה על איכות חיי האזרח כאשר יחידת השיטור העירוני תבצע פעולות אכיפה ומניעה וכן שמירת איכות, חיי אזרחים.

ניידת שיטור אור עקיבא. צילום: אגף ביטחון, עיריית אור עקיבא

בן הנושאים המרכזיים שנקבעו על ידי מפקד תחנת חדרה וראש עיריית אור עקיבא מצויים מתן דגש לרחובות אדומים בתחום התנועה ותופעות שונות במרחב הציבורי בהתאם לשעון החיים העונתי (קיץ, חורף). כמו כן, אושרו יעדי ראש עיריית אור עקיבא – בריונות בכביש וחסימת צירי תנועה, עבירות איכות סביבה, רעש וניקיון וכן אירועי אלימות מותאם שיטור העירוני.

על פי המשטרה, עבירות איכות החיים הן עבירות אשר מדאיגות את רוב הציבור (רעש, ונדליזם וניקיון) על פי גורמי המשטרה, בני הנוער מסתובבים ברחובות בשעת לילה, בגנים ציבוריים, נוהגים לשתות אלכוהול ואף לגרום לנזקים. כמו כן, בניתוח של המשטרה בשנת 2022, לא נמצא מוקד אחד לעבירות ונדליזם ורעש ועל כן יתמקדו בשיטור בכל הגנים הציבוריים המרכזיים בעיר: פארק נוף ים סנטר, פארק היובל, פארק האקליפטוס, גן השלום ברחוב הברוש, שכונת שזר ושכונת אור ים.

על פי התוכנית, הצוותים יפעלו לבצע סיורים רגליים במשמרות במטרה לאתר חשודים לפני מעשה, כאשר הסיורים יכוונו למשמרת ערב ולילה. ביצוע שיתוף פעולה עם ‘מוקד רואה’ – מערך המצלמות בעיר, על מנת לאתר ונדליזם ואלימות.

כמו כן אושר כי יחידת השיטור העירוני תבצע פעילות קהילתית ביחד עם המש”ק מקומי, ותסייע בפרויקט “קפה הפוך” בעיר בשיתוף תנועת הנוער אור עקיבא.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן