Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ראשת מועצת עמק חפר, ד”ר גלית שאול – פנתה פנייה דחופה לשר הביטחון בני גנץ על מנת שינקוט צעדים מידיים לסגירת הגדר בקו התפר הפרוץ בעמק חפר. 

ישראל מתמודדת עם גל טרור רחצני השבוע שגבה עד כה 11 נרצחים ישראלים. בעמק חפר מתמודדים מזה שנים עם הגדר הפרוצה ללא פתרון של ממש מהמדינה. עוד ב-2019 טענו תושבי מועצת דרום השרון כי הפרצות הרבות בגדר הביטחון מהוות סכנה ביטחונית והחריפו את מכת הגניבות באזור. “שב”חים חוצים באין מפריע, זו תחושה נוראית של פחד וחוסר אונים”, תיארו אז.

במכתב לגנץ כתבה שאול: “גל הטרור הקשה שעובר עלינו בימים אלה מחייב את המדינה לסגור אחת ולתמיד את קו התפר הפרוץ. אנו קוראים לכך במשך שנים, ועכשיו ברור מתמיד שהמצב הבלתי נסבל הזה לא יכול להימשך אפילו עוד רגע אחד.

הגדר הפרוצה ליד עמק חפר | צילום ארכיון: מועצת דרום השרון

“לצערנו הרב, מערכת הביטחון משאירה את הפרצות בגדר ביודעין ומפקירה בכך לא רק את היישובים הסמוכים לקו התפר – אלא את כלל מדינת ישראל. השבוע חצה המחבל הארור דיא חמארשה באין מפריע את הגדר ורצח 5 בני אדם בבני ברק. שעות אחדות לאחר אותו פיגוע קטלני, פלסטינים תועדו נכנסים לישראל דרך אותו מעבר ללא כל בידוק באזור צפון השומרון.

“כבר שנים ארוכות שאנו מתריעים על הפיכת המרחב הכפרי ויישובי הקו התפר לשטח הפקר ועל חדירה חופשית של פלסטינים באזורנו, בסמוך ליישובים בת חפר, בחן ויד חנה שבעמק חפר. למרות שהכתובת היתה על הקיר, קיווינו שלא יקרה אסון ופגיעה באזרחים – אך לדאבוננו הרב הגענו לרגע הנורא הזה שהרס משפחות וערער את תחושת הביטחון של כל אזרחי המדינה.

“חייבים להחליף דיסקט” ולכן נכנסנו למציאות חדשת שדורשת פתרו מידיים המגובים בתקציבי חירום”, חתמה שאול את מכתבה.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
אורחת
אורחת
13/08/2023 10:38

וואי זה מזעזע, עד שחשבתי שבצד הזה שרחוק מכל המרכז יש שקט הוא מתחיל להיות מסוכן וגם אני מתחילה לפחד שהם יגיעו יוצר רחוק עם הקליעים..

דילוג לתוכן