Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מתי להירשם לקורס אמי”ר?

מתי להירשם לקורס אמי”ר?

מבחן אמי"ר נדרש ברוב מסלולי הלימוד האקדמאיים ומלחיץ לא מעט אנשים הן בלימודים אליו והן במועד המבחן עצמו. עושים סדר

מבחן אמי”ר רבים מכירים, זהו מבחן שמעריך את הידע בשפה האנגלית לסטודנטים ברחבי הארץ שבתוך מסלול לימודיהם נדרשים לעבור את המבחן ולהוכיח כי הם יודעים אנגלית בהתאם לדרישות ההשכלה. מבחן אמי”ר אינו כלול בתוך תכנית הלימודים אליה נרשמו הסטודנטים ובנוסף לשכר הלימוד ששילמו עליהם לשלם בנפרד על מבחן אמי”ר. לכן רבים בוחרים לקחת קורס למבחן אמי”ר בנפרד על מנת להגדיל את סיכוייהם להצליח במבחן כבר במועד הראשון וכך לחסוך בעלויות הרישום של המבחן פעמים נוספות. ובכן, נודה על האמת אין אחד שרוצה להיכשל במבחן או לא לעמוד בתנאיו ולשלם בשנית או בשלישית כדי לעבור אותו בהצלחה.

מבחן אמי”ר נדרש ברוב מסלולי הלימוד האקדמאיים ומלחיץ לא מעט אנשים הן בלימודים אליו והן במועד המבחן עצמו. המבחן מורכב משלושה פרקים ולכל פרק מוקדשים 20 דקות בלבד מה שגורם לנבחנים רבים להילחץ היות וישנה פחות בדקה בממוצע לענות על כל שאלה. המענה לשאלות הינו בשיטת המבחן האמריקאי בו על הנבחן לבחור בתשובה הנכונה מתוך מספר אפשרויות שונות. הנושאים עליו נבחן המועמד הם בהשלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא.

האם כל סטודנט חייב לעבור מבחן אמי”ר?

כדי להתקבל לאוניברסיטה או למכללה בה אתם מעוניינים ללמוד, אינכם חייבים לעבור את מבחן אמי”ר אך עליכם בהכרח לעבור את תנאי הקבלה וזאת כדי שהאוניברסיטה או המכללה יקבלו אתכם ללימודים. מבחן אמי”ר במידה ועשיתם אחד כזה יהיה זה שיגדיר למוסד ההשכלה מה רמת האנגלית שלכם ואילו קורסים בשפה האנגלית עליכם להשתלב כדי לקבל את תעודת התואר שלכם. אם עברתם את תנאי הקבלה ללימודים האקדמאיים ולא עשיתם מבחן אמי”ר ייתכן ותידרשו לאורך הלימודים לעשות אותו כדי להגדיר את מקומכם בשפה האנגלית וכך יכוונו אתכם לאילו קורסים עליכם להירשם כדי לקבל את תעודת התואר שלכם. ישנם מקומות שכלל לא תידרשו בכך, לא בבחינת אמי”ר ולא בלימודי השפה האנגלית אך את כל אלו רצוי לבדוק מול האוניברסיטה שאתם נרשמים אליה והם ידריכו אתכם בהתאם לקורסים שאתם לומדים.

מתי מומלץ להירשם לקורס אמי”ר?

תוצאות מבחן אמי”ר תקפות ל 7 שנים לפחות ולכן ישנו חלון הזדמנויות גדול שתוכלו לגשת למבחן. מועדי המבחן הם בדומה למועדי המבחן הפסיכומטרי והם מתקיימים 4 פעמים בשנה במועד חורף, מועד אביב, קיץ וסתיו. תוכלו להיערך למבחן אמי”ר כבר מראש וציונכם ישמן במערכת ל 7 שנים כך תוכלו להציג אותו בפני מוסדות שונים לאורך התקופה. רצוי לפנות לבית ספר מקצועי שמלמד אתכם את כל הטכניקות, מציע לכם תרגול מעשי ומלווה אתכם לכל אורך הלמידה עם הצטרפותכם ללימודי הקורס. קורס למבחן אמי”ר בבתי הספר השונים אורך מספר חודשים טרם המבחן. מומלץ לגשת לבית ספר שבו מלמדים בצורה חווייתית ומעניינת את השפה ובראים לכם טכניקות ממוקדות למענה על שאלות בצורה מהירה ונכונה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן