מה יהיה עם הניקיון באור עקיבא? "התושבים אשמים" מול אלה שטוענים: "העירייה לא מתפקדת"

מה יהיה עם הניקיון באור עקיבא? "התושבים אשמים" מול אלה שטוענים: "העירייה לא מתפקדת"

מצב הניקיון באור עקיבא השתפר לאחרונה, על זה רבים מסכימים בקרב תושבי העיר – אך עדיין, נראה, כי יש עוד מקום לשיפור. ביקורת של תושבים ומבט חטוף על הסביבה כאשר מתהלכים ברחבי אור עקיבא מגלה כי המצב רחוק מלהשביע רצון. 

בשכונת היובל, שכונת אור ים ובשכונות הוותיקות ניתן להבחין בצדי הדרכים, בשטחי גינון, בפסולת, שקיות, בדלי סיגריה, לכלוך רב ונראה, לכאורה, כי מדובר בפסולת שהלכה והצטברה מזה זמן רב ולא נוקתה.

May be an image of flower
פסולת באור עקיבא, כפי שפורסמה ברשתות החברתיות

בחלק מהמקרים, בשטחים הציבוריים, מדובר בפסולת בניין, קופסאות סיגריות ואי ניקוש עשבים. "תלונות כלפי העירייה דבר מעולה. מה עם התושבים, לא אכפת להם? למה להשליך ברחוב ולא בפחים. למה לא להרים אם "נופל" מהיד?", ציינה תושבת ברשתות החברתיות נוכח מראות הפסולת.

תושבת אחרת ציינה: "העירייה עושה כמיטב יכולתה. אבל מה עם התושבים אם רק תפתחו עניים ותראו מה ההורים עושים ליד הילדים !!!!!!". "תקראי על תיאוריית החלונות השבורים. הכל מתחיל מלמעלה", הגיב תושב אחר. "ברגע שהעירייה מראה שלא אכפת לה, ולא מטפלת בבעיות הקטנות, גם התושבים מתחילים להיות חסרי אכפתיות. במקומות בהם מנקים, מסדרים, מתקנים, גפ התושבים יותר אכפתים. ובמקומות כאלה גם נותנים קנסות למי שמלכלך.ואז אלה שעדיין לא אכפת להם, נענשים ונהיה להפ אכפת בגלל החור בכיס".

No photo description available.

תושבת אחרת התייחסה וכתבה: "עצוב מאוד ששכונה חדשה יחסית נראת ככה. אבל יש לציין שהתחילו לגזום ולפנות אשפה …בכל זאת בחירות לפנינו. שנתיים שסללו את הכביש (מול בית העלמין לכוון בנימינה) ולא שתלו לא עצים לא פרחים . עדיין מחכה".

מעיריית אור עקיבא נמסר: "במסגרת עליית הקומה בנושאים רבים בעיריית אור עקיבא, בין היתר בפיתוח האירגוני, השירות לתושב ועבודה מבוססת נתונים, עורכת עיריית אור עקיבא שינויים גדולים גם בתחום הניקיון ברחבי העיר. במקביל להקצאת משאבים ותוספות תקציב של כ-7 מיליון שקלים לאגף שפ"ע ב-2023, אנו מודעים לאתגרים בנושא הניקיון ברחובות, ובכללם פינוי אשפה, פינוי גזם, השלכת פסולת במרחב הציבורי ועוד. בימים אלה שוקדת העירייה על שינויים גם בתחום זה, במטרה שעד סוף 2023 ירועננו פונקציות אשר יתנו מענה טוב יותר בניקיון העיר, בין היתר בנושא טיאוט רחובות. עבודה בנושא זה נעשית בצורה מדודה, תוך תמיכה בעובדים המסורים הקיימים, ושינויים הכרחיים במקומות שדורשים שינוי".

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן