Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רחוב הנשיא באור עקיבא: “אנשים טסים פה כמו בכביש החוף”

רחוב הנשיא באור עקיבא: “אנשים טסים פה כמו בכביש החוף”

מחסור בתאורה נמוכה במעברי חצייה שמקשה על נהגים להבחין בהולכי רגל, מחסור בפסי האטה ונהיגה פרועה של נהגים | תושבים באור עקיבא טוענים כי רחוב הנשיא הפך להיות מסוכן במיוחד | העירייה: "הנושא יועבר לוועדת תיאום תנועה לדיון וקבלת החלטה"

רחוב הנשיא באור עקיבא, הרחוב המרכזי של העיר, הופך יותר ויותר עמוס עם השנים והתושבים מתריעים על סכנות בטיחותיות שמצריכות התערבות מיידית של העירייה. 

בין היתר, עולות טענות על מחסור בתאורה נמוכה במעברי חציה, דבר שמקשה על נהגים להבחין בהולכי רגל, וכן על היות הרחוב ללא פסי האטה מה שגורם לנהגים רבים לנסוע בו במהירות גבוהה המסכנת את משתמשי הדרך.

“ראש העיר, אני מזמין אותך להגיע לכיכר הפסנתר, תראה איך אנשים טסים פה כמו בכביש החוף”, כתב לאחרונה רפי, תושב העיר, ברשתות החברתיות. “כמה קשה לבצע במפרים לפני כל מעבר חציה? הילדים שלנו בסכנה, החיים של הילדים שלנו בידיים שלך . חייבים פסי האטה מסיבים או במפרים גבוהים לפני כל מעבר חציה. פשוט טירוף איך שאנשים נוסעים פה. לטיפולך לפני שיהיה אסון!”.

רחוב הנשיא באור עקיבא. צילום: מערכת מגדלור ניוז

רחוב הנשיא באור עקיבא “מככב” בצמרת הלא מחמיאה של רחובות אדומים, בהם מספר תאונות הדרכים הוא גבוה, זאת בדוחות שהתפרסמו בשנים האחרונות על ידי עמותת “אור ירוק”. על פי הנתונים, שדרות הנשיא ויצמן וכביש רחוב הזית בעיר מצויים במקום ה-5 וה-6 בצמרת הרשימה של הכבישים האדומים בערים ויישובים קטנים. ברחוב הנשיא, נהרג אדם אחד, 3 נפצעו קשה ו-20 קל בין השנים 2017 ל-2019.

תושב אחר לא מסכים עם הרעיון של פסי האטה: “פסי האטה זה לגרום לכולם סבל בגלל מיעוט, עצם ההצעה הזאת היא חשיבה לא נכונה, לא פותרים בעיה נקודתית בפגיעה בכלל הסביבה”. עוד כתב רפי בהמשך כי “רובם פה עם מכוניות ספורט חדשות שחושבים שהכביש פה זה מסלול מירוצים , פסי האטה או במפרים גבוהים לפני כל מעבר חציה יגרום להם להאט משמעותית , אנשים פה יפחדו אל הרכב שלהם מאשר לנסוע מהר , כל הרחובות בעיר עם במפרים וזה מאט משמעותית את הרכב”.

בעיה בטיחותית נוספת, כאמור, נוגעת לתאורה נמוכה בסמוך למעברי החציה. בשכונת היובל, ברחוב הכרמל ובאזורים נוספים בעיר, אין תאורה נמוכה מספקת בסמוך למעברי חציה ונהגים לא מצליחים להבחין בהולכי רגל שמבקשים לחצות את הכביש. מדובר בסכנה של ממש לפגיעה בהולכי רגל ותאונות דרכים.

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “נושא פסי האטה ברחוב הנשיא הועלה מספר פעמים בעבר, אולם עקב היותו רחוב ראשי ופועל באמצעות אוטובוסים מונגשים, שינויים בתוואי הכביש לא מאושרים למעט מקרים חריגים במיוחד. בנוגע לפסי האטה בצומת נשואת הפנייה – הנושא יועבר לוועדת תיאום תנועה לדיון וקבלת החלטה.
“בנושא תאורה ברחוב הכרמל ובכלל – במקומות בהן תאורת הרחוב מספיקה, העירייה לא מציבה תאורה פרטנית למעברי חצייה. במקרה המתואר תעשה בדיקה נוספת.
“בכל מקרה –  יש לפתוח פנייה רשמית במוקד העירוני אשר במרכז השירות לתושב במספר 2106* על מנת שנוכל להיות במעקב אחרי פניות מכל סוג”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן