למי קראתם מושבה מנומנמת? בלוגרים ובלוגריות העלו את בנימינה על מפת התיירות הארצית

למי קראתם מושבה מנומנמת? בלוגרים ובלוגריות העלו את בנימינה על מפת התיירות הארצית

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה אירחה לאחרונה בלוגרים ובלוגריות מכל רחבי הארץ לטעימה קסומה ממגוון אתרי התיירות במושבות. "לאחר עבודות הכנה והערכות, אני שמחה שתכנית התיירות הרשותית יוצאת אל הפועל ואני בטוחה שהעסקים המקומיים והתושבים יהנו מכך" אמרה מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי.

במהלך השנים האחרונות הכינה המועצה תכנית תיירות שסקרה את יתרונותיהן התיירותיים של המושבות לצד ההזדמנויות ובנתה תכנית תיירות בסיוע משרד התיירות עם היועצת התיירות תמר קהוכנר אברהם.

הבלוגרים והבלוגריות שבאו להכיר ולהמליץ – על בנימינה. צילום: דוברות המועצה 

עם השלמת התכנית האסטרטגית יצאו אגפי המועצה והמחלקות השונות לדרך וקידמו כל אחד בתחומו את הנושאים הרלוונטים. כך לפני כחצי שנה נחנך בית ימי בנימינה שמהווה מרכז מורשת ותיירות שמספר את סיפור ההתיישבות הבינימיני אך גם פועל בשיתוף פעולה עם עסקים במושבות. במקביל עובדים במועצה על פיתוח תיירות המתמקדת בספורט כגון רכיבת האופנים ובפיתוח ה well being (איכות החיים). בנוסף עובדים במועצה מול משרד התחבורה ונתיבי ישראל על ביצוע שביל אופנים שיחבר בין המושבות הותיקות בנימינה וגבעת עדה, פרויקט שכבר יצא לדרך בידי נתיבי ישראל.

לאחר גיוס תקציבים נוספים ממשרד התיירות ומשרד הכלכלה מינתה לאחרונה המועצה את יועצת התיירות רחל רנגיני לקידום תהליך התיירות ברשות. בין היתר מתבצע בימים אלו תהליך מיפוי של העסקים התיירותיים במושבות ונבנים שיתופי פעולה ומסלולים משותפים ומגוונים שיאפשרו לתייר להנות מחוויה תיירותית עשירה המורכבת משלל של חוויות ייחודיות במהלך ביקורו במושבות.

השבוע, כאמור, התקיים סיור בלוגרים מרתק שנע בין אתרי תיירות רבים במושבות בנימינה וגבעת עדה ובעקבותיו עלו פרסומים רבים במדיות השונות. בשיתוף פעולה מדהים עם התיירנים הבלוגרים התרשמו מהקסם והטעם המקומי שגרם לכולם לתכנן כבר את הביקור הבא. "למי קראתם מושבה מנומנמת? לא תאמינו איזה מקומות קסומים יש בבנימינה ובגבעת עדה! בתי קפה, אומנות אופטימית, פסטה בעבודת יד, משתלת סוקולונטים, יקב ביתי, פטיסרי מושחת ועוד" כתבה הבלוגרית עדי ארצי שלו. "לגלות את בנימינה- היסטוריה, תרבות, קולינריה, ארכיטקטורה, טבע וגם קפה" כתבה הבלוגרית יפה גביש.  

בחודש הקרוב יפתח פורום עסקים תיירותי בהובלת רחל רנגיני ובשיתוף פעולה עם מעו"ף ומשרד הכלכלה. מטרת הפורום לייצר שיתופי פעולה, לפתח ולקדם את התיירות במושבות תוך ראייה והסתכלות אזורית על הנעשה ברחבי אשכול רשויות מישור החוף.

ראש המועצה, איתי ויסברג: "אמנם זה לוקח זמן לבנות את הסיפור של כל מושבה בראי התייר אולם אני חושב שאנחנו כבר שם והעדות היא ביקור הבלוגרים המשפיענים שהוקסמו מסיפורן של המושבות שלנו. הדרך סלולה להמשך פיתוח התיירות ברשות והפיכתה לערוץ הכנסה משמעותי לעסקים המקומיים ולרשות. החוויה התיירותית שאנחנו מציעים היא חווית בוטיק ייחודית שאין כמותה, והיא משתלבת נפלא בתוך סיפור התיירותי האיזורי המנוסח בימים אלו באשכול רשויות מישור החוף". 

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן