Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כ-30 אירועי הצתות רכבים | פרטים חדשים על חקירת ההצתות באור עקיבא וחדרה

חשוד המוכר למשטרה נעצר, שמר על זכות השתיקה ובסיום חקירתו אמר "ששום דבר לא נכון" | על פי נציג המשטרה, כעת מדובר בכ-30 אירועי הצתות של רכבים באור עקיבא וחדרה

המשטרה עצרה הלילה מוכר למשטרה במסגרת הערכות המשטרה נגד ההצתות באור עקיבא. 

עם קבלת דיווחים אודות אירועי הצתת כלי רכב בעיר אור עקיבא בתקופה האחרונה, שוטרי תחנת חדרה נערכו בכוחות מתוגברים במטרה לבדוק את הרקע והנסיבות ולמניעת אירועים נוספים, והלילה במהלך פעילות אופרטיבית במקום של שוטרי תחנת חדרה בשת”פ לוחמי משמר הגבול עלה מידע כי בכוונתו של עבריין מקומי מוכר לבצע הצתות נוספות.

השוטרים איתרו את החשוד וכאשר הבחין בניידות המשטרה החל בנסיעה פרועה במטרה להימלט מהמקום, ובתום פעילות מבצעית לרבות הקמת מחסום בצומת פל ים נעצר החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.

 

החשוד, המוכר היטב למשטרה, שנעצר כבר לפני כשבוע בזמנו הן על האיומים על קצין מודיעין והן על מעורבות בהצתות ושוחרר אז, נעצר כעת בשנית.

לאחר חקירה ראשונית, הובא היום לבית משפט השלום בחדרה עם בקשה להאריך את מעצרו בשבוע, כשמיוחסת לו עבירת הצתה.
בתחילת הדיון הסביר כי מאז שחרורו של החשוד ביום שישי האחרון, המשיכה המשטרה בביצוע פעולות חקירה ונוספו חומרי חקירה חדשים שחיזקו את החשדות וכן נוספו אירועים נוספים. אשר על כן הוצא נגדו צו מעצר. הוא נעצר ושמר על זכות השתיקה ובסיום חקירתו אמר “ששום דבר לא נכון”. על פי נציג המשטרה, כעת מדובר בכ-30 אירועי הצתות של רכבים באור עקיבא וחדרה.

מהדיון עלה כי ההצתה האחרונה בוצעה ב-16.9 כשב-19.9 בספטמבר ביקשה המשטרה צו מעצר נגד החשוד. עוד נטען כי ישנו דבר חדש בתיק החקירה שהתווסף לאחר שחרורו, אך נציג המשטרה סירב לחשוף במה מדובר.

סנגורו, עו”ד שי לוי, הכחיש את המיוחס למרשו וטען כי מרשו הותקף קשות בעת המעצר. בתום הדיון, מעצרו הוארך ביממה, ועד ל-22.9.23

עדכון ראשון: 21 בספטמבר 2023 בשעה 13:26

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
שלום
שלום
23/09/2023 21:59

למה הוא עשה את זה?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן