Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

5 החשודים במעורבות ברצח אלון סימנדוייב באור עקיבא שוחררו ממעצר [וידאו] [מתעדכן]

5 החשודים במעורבות ברצח אלון סימנדוייב באור עקיבא שוחררו ממעצר [וידאו] [מתעדכן]

עד כה ישנם 5 חשודים שנעצרו בפרשה, אך כולם שומרים על זכות השתיקה * הרצח התרחש במהלך חודש פברואר השנה * עורך דינו של חשוד: "הוא סתם טמבל, אבל הוא לא רוצח"

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה (יל”פ מנשה) עצרו (3.5) חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב חדרה בחשד למעורבותו בפרשת רצח אלון סימנדוייב מאור עקיבא בחודש פברואר 2022. מעצר זה מגיע בנוסף למעצרם של ארבעה חשודים אחרים (ב-12.4) בשנות ה-20 וה-30 לחייהם בחשד למעורבות ברצח וחשוד נוסף ב-29.4. מדובר בחשוד השישי שנעצר מאז תחילת החקירה.

כאמור, מוקדם יותר השבוע, המשטרה עצרה והביאה להארכת מעצר (29.4) חשוד נוסף החשוד הנוסף, רועי א’ (20) מחדרה הובא להארכת מעצר בסוף השבוע בבית המשפט השלום בחיפה. נציג המשטרה בדיון רס”ר איליה בשארה אמר כי לחשוד אין עבר פלילי והוא עבר חקירה ראשונית. המשטרה מייחסת לו נוכחות לכאורה בזירת הרצח אך הוא מסר אליבי בחקירתו. “הוא לא נותן תשובות הגיוניות”, אמר נציג החקירה לעורך דינו של החשוד עו”ד דורון נוי בדיון. עוד נודע כי כלל החשודים בפרשה שומרים על זכות השתיקה.

עורך הדין נוי אמר בדיון כי “יש כאן בן 19 ללא עבר פלילים, ברור שהחשד שמייחסים לו הוא חיבור לרכב שאותר. כמה צריך למשוך את זה? הוא ילד קטן ולא יודע להתנהג בחקירה, אין לו ניסיון, הוא נלחץ ואומר סתם דברים. זו חקירה ראשונה והוא סתם טמבל. הוא לא רוצח ולא היה מעורב בסיפור הזה”. בסופו של דיון האריך השופט גיל קרזבאום מבית המשפט בחיפה את מעצרו של החשוד ב-5 ימים נוספים אותם יעשה בכלא ניצן.

האירוע עצמו התרחש סביבות השעה 5:00 (12.2, שבת). אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב יחיאל וייסנברג באור עקיבא (שכונת קנדי). אל המקום הוזעקו חובשים ופראמדיקים של מד”א שהעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה את סימנדוייב במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. אתמול כאמור הוא נפטר מפצעיו. חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה (יל”פ מנשה) פתחו לפני כחודשיים וחצי בחקירה המואצת עם קבלת הדיווח בדבר הרצח.

כעבור יומיים, בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע מותו של סימנדוייב בן ה-25. במשטרה העריכו באותם הימים כי הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים והמשטרה חוקרת בחשד לרצח – טרם נעצרו חשודים. אחד מכיווני החקירה שנבדק הוא האם הירי שפגע באלון, היה מכוון למישהו אחר.

עם התפתחות החקירה, עצרו חוקרי יל”פ מנשה לפנות בוקר של ה-12.4 ארבעה חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי חדרה ואור עקיבא. הבוקר הובאו החשודים לבית המשפט השלום בחדרה להארכת מעצרם. מדובר באושר א’ (30), מתן א’ (24) מחדרה דניאל י’ (23) וסתיו כ’ (20)  כולם מחדרה. סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין ג’קי סגרון ויניב דניאל, הכחישו את המיוחס למרשיהם. השופט יעקב גולדברג החליט לבסוף להאריך את מעצרם של החשודים עד 17.4.

עדכון 10.5.22

על פי החלטת בית המשפט, כלל החשודים, 5 במספר, שנעצרו בחשד למעשה – שוחררו ממעצר.במהלך החקירה, חלקה סמויה, של היחידה לחקירת פשעים (יל”פ) במרחב מנשה, נתפסו צילומים ממספר מצלמות אבטחה בו נראה מסלול הבריחה של החשודים לכאורה מהזירה, בין היתר בעזרת רכב וקטנוע. בנוסף, מתפסו מוצגים שונים כמו כפפות, מסיכות ועוד שעליהם שרידי ירי, מה שהעלה את החשד כנגד המעורבים. החשודים, כך נודע, שמרו על זכות השתיקה לאורך כל החקירה הארוכה וסירבו לענות על שאלותיהם של החוקרים. בין היתר, שומנו לחקירה אנשים רבים שנחקרו בפרשה. למרות שבמשטרה סברו כי חומרי החקירה מספקים, אלה לבסוף לא הספיקו להתגבשות כתב אישום. המשטרה התייצבה להארכת מעצר נוספת השבוע אך שופטת בית המשפט בחדרה קרן אניספלד, סברה כי אין מקום נכון לעכשיו להותירם במעצר והורתה על שחרורם ללא שום תנאים מגבילים. את החשודים ייצגו עורכי הדין שי לוי, ג’קי סגרון, יניב דניאל, רותם כהן, דורון נוי ותמיר סננס וטענו בין היתר כי למרשיהם אין קשר לאירוע.

עדכון ראשון: 12.4.22, 9:32
עדכון שני: 1.5.22, 12:33

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן