Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בתום שנת שמיטה: זו כמות העצים האסטרונומית שצפויה להתווסף בפרדס חנה-כרכור

"מועצת פרדס חנה-כרכור צריכה לכבד את מדיניות העצים במושבה", כעס חבר מועצת פרדס חנה-כרכור אביעד סיני וטען כי בחלק מהפרויקטים לא מבוצעת התוכנית המועצתית עליה הוחלט בנושא עצים * ראש המועצה: "ישנה תוכנית מסודרת" * וגם: כמה עצים יינטעו בשנה הבאה?

בישיבת מועצת פרדס חנה-כרכור האחרונה, העביר חבר המועצה אביעד סיני ביקורת על המועצה, וטען כי אין החלה של מדיניות העצים שנקבעה בהנהלת המועצה.

“לפני הישיבה, ניסיתי בכל דרך להביא לכך שהמועצה תכבד את החלטותינו כמליאה וכהנהלה במסגרת מדיניות עצים שאושרה ב-2020 ולחייב קבלנים שמתקינים אצלנו מדרכות בימים אלו (ראו רחוב סיני, מוריה, הדרור, הזית, הבוטנים, ההדרים) להכין את התשתית לנטיעת עצים (ערוגות, השקיה ונטיעות לאחר סיום שנת השמיטה)”, כתב ואמר בישיבה סיני.

סיני הוסיף: “יודגש – כבר לפני שנתיים אישרנו מדיניות מחייבת שקבעה כי בכל מדרכה חדשה זה יהיה הסטנדט ולכולם ברור היום שזה נכון מכל בחינה. כך גם בכל מקום מתקדם ומדוע לא ליישר סטנדרטים כמתבקש במקומות מובילים בארץ ובעולם כמו תל אביב בייחוד שאצלנו האכולוסייה שתומכת ומבקשת לשמור ולחזק את ערכי הטבע”.

שדרוג רחובות בפרדס חנה-כרכור. לא לשכוח את העצים | דוברות המועצה

סיני חתם ואמר כי “בכוונתי לדרוש לקבוע לוחות זמנים להסדרת העניין לאלתר בעניין בסיסי זה, אנחנו צריכים בעל בית בנושא הזה”.

מהנדס המועצה אריה רפפורט השיב לסיני בישיבה ואמר כי “משכ”ל לא מתערבים בתכנון, המועצה מתכננת תמיד. ככל שניתן היה בזמנו להקל תכנון ולהכניס את העצים – הקבלן קיבל תוכנית מסודרת עם עצים לטובת מערכת השקיה. היכן שאין – לא תכננו מראש”.

ראש המועצה הגר פרי יגור אמרה בנושא: “ישנה תוכנית שלקחנו ממשרד אדריכלים, ביקשנו לקחת תוכניות הנדסה בכבישים חדשים כמו התנאים, רחבת המועצה, דרור, מוריה ועוד, והוא ערך עיבוי צמחיה ותכנון עצים, שיחים ועוד. סך הכל הדבר הזה הוא סדר גודל תוספת של 350 עצים, תוספת של 1,000 שיחים ועוד. אין חולק על זה שעצים זה דבר חשוב. המועצה הזו היא הכי ירוקה שהייתה מזה עשר שנים. בתום שנת השמיטה ינטעו בפרדס חנה כרכור קרוב ל-1,000 עצים ומעל 500 שיחים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן