Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בן 16 התעלף בתוך המים בבריכה, תושבת הקיבוץ מבית החולים הלל יפה הצילה את חייו

בן 16 התעלף בתוך המים בבריכה, תושבת הקיבוץ מבית החולים הלל יפה הצילה את חייו

סיון עומרי בן ה-16 חווה עילפון בתוך המים בבריכה וטבע. פעילות מהירה של המצילה ומי שהיתה שם במקרה, מימי גלמן - תושבת קיבוץ מעברות ואחות אחראית במחלקת נשים בבית החולים בחדרה- שהעניקה לו החייאה, הצילה אותו

זה התחיל כבילוי שגרתי בבריכה של קיבוץ מעברות עם חברים שבמהלכו התאמן סיון עומרי בן ה- 16 בצלילה יחד עם חבריו ונגמר במחלקה לטיפול נמרץ כללי של המרכז הרפואי הלל יפה, כשהוא מונשם ומורדם.

סיון, ספורטאי בכל הווייתו, מתאמן לאחרונה בתחום הצלילה החופשית. כך גם עשה בעת בילוי עם חבריו. בשלב מסוים חווה עילפון, תופעה ידועה בספרות באשר לצלילה במים רדודים, איבד את הכרתו, ושקע לקרקעית הבריכה. המצילה בבריכה הבחינה כי הוא אינו עולה לפני המים זמן ארוך מידי, ומיד קפצה ומשתה אותה החוצה. בו בזמן, במקרה לחלוטין, הגיעה מימי גלמן, אחות אחראית מחלקת נשים של המרכז הרפואי הלל יפה ותושבת המקום.

צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

כשראתה שמושים מישהו מהמים, מיהרה למקום והחלה לבצע פעולות החייאה. במקביל, הוזעק אמבולנס למקום, וסיון הועבר בדחיפות לחדר מיון ילדים של המרכז הרפואי הלל יפה. בחדר המיון כבר המתינו לו מנהלת המיון – ד”ר נעמה קוצ’ינסקי וצוותה, וד”ר קובי דסקל – רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ כללי. הם העניקו לו טיפול ראשוני, שבסיומו הועבר סיון כשהוא מונשם ומורדם למחלקה לטיפול נמרץ כללי של “הלל יפה”.

ד”ר בוריס איסקוביץ, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי: קיבלנו את סיוון במצב קשה לאחר שייצבו אותו בחדר המיון, המשכנו טיפול כמקובל במקרים אלו. לשמחתנו הוא הגיב היטב לטיפול והיום כבר הועבר להמשך טיפול במחלקת ילדים, כשהוא ערני ובמצב טוב. העובדה שההחייאה נעשתה במהירות, ושכל שרשרת הטיפול הייתה נכונה וזריזה – תמיד קריטיים במצבים כגון אלו.

מימי גלמן מתארת: הגעתי לבריכה במקרה כשהורדתי את ביתי בקרבת מקום. תוך דקות מצאתי את עצמי מבצעת החייאה לנער שאני מכירה את משפחתו היטב. אני שמחה שזה נגמר כמו שנגמר ומאחלת לסיוון בריאות שלמה. בבית החולים אנחנו עוברים כל העת סדנאות החייאה. המקרה של סיוון עומרי הוכיח את ערכן ואת חשיבותן גם מחוץ לכותלי בית החולים.

אימו של סיון, מיטל: הוא ילד חזק וחכם. ספורטאי, ששוחה צולל וגולש בים. נער אחראי שמקפיד על כל כלל בטיחות שהוא. העובדה שהוא קיבל טיפול מיטבי מהרגע שאירע האירוע החריג הזה הייתה חשובה בכל הקשור להתאוששות המהירה שלו. הצוות כאן עשה הכול בשביל להציל את הבן שלי, באופן שקשה לתאר. כל מומחה, כל טכנולוגיה וכל תרופה שנדרשה – נתנו לו הכול במסירות שאהיה אסירת תודה עליה לנצח. אני מודה למימי, לצוות במיון ילדים, לצוות בטיפול נמרץ כללי ולכל מי שהייתה לו יד בכך שהילד שלי בסדר.

סיון עומרי מאושפז כעת להמשך טיפול והשגחה במחלקת ילדים בתקווה שבימים הקרובים ישוחרר לביתו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן