Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בית המשפט קבע: חבר מועצת עיריית חדרה רון שגן לא יוכל לתפקד כיו”ר וועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר

החלטת השופטת הגיעה בעקבות עתירתו של חבר המועצה מהאופוזיציה טל אליהו לפני מספר חודשים ● אליהו: "מדובר בבזבוז חסר רחמים של הקופה הציבורית, בזבוז של כספי המיסים שלנו" ● העירייה: מכבדים את החלטת בית המשפט

שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בטינה טאובר, קבעה ביום חמישי האחרון כי חבר המועצה רון שגן (“מחוברים”), לא יוכל לתפקד כיו”ר וועדת המשנה לתכנון ובנייה.

החלטת השופטת הגיעה בעקבות עתירתו של חבר המועצה מהאופוזיציה טל אליהו לפני מספר חודשים. לדברי אליהו בעתירה, מינויו של שגן לתפקיד היה לא תקין ואין לאשרו. שגן, כיהן בתפקיד בתקופה האחרונה – אך כעת, עם פסיקת בית המשפט – ייאלץ לזוז מתפקידו.

על פי בית המשפט, בתפקיד זה יכול לשמש רק סגן ראש העירייה או ראש העירייה עצמו. “העתירה מתקבלת”, כתבה השופטת, “במובן זה שאני קובעת כי בתפקיד יו”ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה יכולים לכהן או ראש הרשות המקומית או אחד מסגניו וכי תפקיד זה אינו ניתן להאצלה….משכך אין מנוס מן הקביעה כי בנסיבות העניין, המשיב 4 (כגן, מ”נ), אינו רשאי לכהן בתפקיד יו”ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה”.

“בזבוז משווע של הקופה הציבורית”

“לאחר ההכרעה בבית המשפט יש להדגיש זוויות נוספות של אופן ההתנהלות”, אמר בעקבות ההחלטה עו”ד טל אליהו. “מדובר בבזבוז חסר רחמים של הקופה הציבורית, בזבוז של כספי המיסים שלנו. בעירייה ידעו מראש שהמהלך שלהם להכשרת המינוי לא חוקי- נידון לכישלון.

“מעבר לכך, שמדובר בסיטואציה בה הייתה מונחת לפניהם חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה הקובעת כי מינוי של רון שגן ליו”ר וועדת המישנה לתכנון ובנייה לא חוקי. מה הטעם היה להוציא עשרות אלפי שקלים לחוות דעת של עורך דין פרטי כדי להכשיר את המינוי הלא חוקי? איזה סיכוי היה לעורך דין פרטי מול היועץ המשפטי לממשלה? אני מדגיש, בוודאות של מאת אחוזים: אפס אחוז סיכוי היה למהלך המינוי בסתירה מוחלטת לחוק ולחוות דעת היועמ”ש. אז למה הוציאו עשרות אלפי שקלים על מהלך שסיכוייו אפס?

“אני מזועזע מהקלות בה כספי הציבור בוזבזו בהיקף עצום על התחבולה שלא צלחה. מה שיותר מכעיס, שניסיון נואל שכזה, לא צלח בכפר סבא. בעירייה ידעו במאת האחוזים על כי מינויו של רון  לא חוקי. אני פניתי ליועץ המשפטי לממשלה וקיבלתי חוות דעתו. הצגתי אותה לראש העירייה וליועצת המשפטית. כולם התעלמו וביהירות אופינית ואף לא התייחסו, העדיפו להוציא  עשרות אלפי שקלים לעורך דין פרטי. זה מקומם. זה מרתיח, ועתה בית משפט השית עליהם 10,000 ₪ הוצאות משפט”.

העירייה: “בסגן המודח סרב בעצמו לחשוף את הסדר ניגוד העניינים שלו”

מעיריית חדרה נמסר: “עיריית חדרה מכבדת את החלטת בית המשפט ובוחנת את המשך צעדיה המשפטיים. באשר לטענה על בזבוז כספי ציבור, כנראה שהסגן המודח שכח שכאשר הוא סרב לחשוף את הסדר ניגוד העניינים שלו והעירייה נתבעה על כך, העירייה נעזרה ביעוץ משפטי חיצוני. האם אז זה לא היה בזבוז כספי ציבור?  האם ההגעה לבית משפט בעניינו של מר אליהו, לא הייתה מיותרת? מדוע מר אליהו הסכים לחשוף את ההסדר שלו, רק אחרי דיון בבית המשפט?”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן