Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שדות ים: כתב אישום נגד צעיר בעקבות גניבה, תקיפה, הפרעה לשוטר וחבלה במזיד

על פי המשטרה הוא נתפס בקיבוץ מספר פעמים * בין היתר הוא מואשם במגוון עבירות וכת הוגש נגדו כתב אישום המגולל מספר אירועים שהתרחשו בחודש וחצי האחרונים

גניבה, תקיפה וחבלה במזיד. כתב אישום הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה נגד דביר ד’, תושב תל אביב בשנות ה-20 לחייו, בגין מספר אירועים שארעו לאחרונה בקיבוץ שדות ים בו מתגוררת אימו ובהם הוא חשוד בהיזק לרכוש במזיד, גניבה, הפרעה ותקיפת שוטר במילוי תפקידו, איומים והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, בתאריך 18.4.22 בשעה 22:36 לערך, בהיותו בגילופין, לקח הנאשם גרזן וגרם באמצעותו נזק במזיד לרכבה של האם בכך ששבר את השמשה הקדמית, עשה סימנים על הפח הקדמי ומעך את הפח האחורי. נזק המוערך בשווי של 3,500 שקלים.

בעקבות המקרה, הושת על החשוד מעצר בית בחדרו שבקיבוץ עד ליום 25.4.22 בשעה 8:00, אלא שכבר ב-22.4.22, הפר החשוד את ההוראה החוקית כאשר יצא בשעה 12:00 או בסמוך לכך לחנות הנוחות בתחנת הדלק פז בקיסריה, שם גנב 6 בקבוקי יין. גם לאחר שעובד החנות רדף אחריו ולקח ממנו את הבקבוקים, שב הנאשם לחנות וגנב שני בקבוקים נוספים בסך 80 שקלים.

בכתב האישום נטען כי ב24.4.22 בשעות הלילה המאוחרות, הפר הנאשם את ההוראה החוקית פעם נוספת כאשר עזב את ביתו והגיע לביתו של תושב הקיבוץ. שם נתקל בחברו של התושב שטען כי התושב איננו. בהמשך חזר החשוד למקום וגנב ממנו שולחן שהיה ממוקם במרפסת ביתו של התושב והחל ללכת עימו לכיוון ביתו, עד אשר נתפס על חם על ידי הקב”ט.

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, שהתרחש ב-29.4.22 בשעה 18:18 לערך, הגיע הנאשם לבית אימו בקיבוץ שדות ים וסרב לצאת מהבית חרף הפצרותיה ואף תלש עציץ ממקומו תוך תביעת בעלות על העציץ. בעקבות הדברים הזעיקה האם את קב”ט הקיבוץ שביקש מהנאשם לעזוב. בשלב זה החל הנאשם להשתולל וסירב לצאת עד אשר הוזעקו למקום שוטרים. כאשר הגיעו השוטרים, ניסה הנאשם לברוח, אך נתפס והחל לחנוק את השוטר ולהכות אותו בצלעותיו. גם כאשר הוכנס בסופו של דבר לניידת המשטרה, המשיך הנאשם קילל ואיים על השוטר בפגיעה בחייו.

“גרם נזק ואיים בסכין”

בהמשך כתב האישום נטען עוד, כי ב-30.4.22 שוחרר הנאשם לעמותת מכורים בבית שמש, תוך שנאסר עליו להיכנס לתחומי הקיבוץ. אלא שמספר ימים לאחר מכן ב-3.5.22 הפר הנאשם את ההוראה החוקית, עזב את העמותה והגיע לחוף שדות ים. בחוף, נתקל הנאשם בתושב הקיבוץ והחל לתקוף אותו תוך שהוא בועט בצלעותיו, מבלי שקדם לכך אירוע כלשהו. לאחר מכן, גנב ממנו הנאשם את הטלפון הנייד והשליך אותו לים.

בהמשך היום גרם הנאשם לנזק ברכושו של אדם נוסף, בכך שלקח סכין וגרם באמצעותו לתקר בגלגל הקלאב קאר וכן באופנוע השייכים לו, נזקים בשווי 2,150 שקלים. כשבאו שוטרים למקום, תקף הנאשם את הקב”ט וירק עליו. כעת כאמור, הוא מואשם על ידי המשטרה במספר אישומים ובמספר עבירות בהן: היזק לרכוש במזיד, גניבה, הפרת הוראה חוקית, איומים, הפרעת ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, תקיפה סתם, חבלה במזיד ברכב והחזקת אגרופן.

החשוד נעצר מעת לעת ומעצרו הוארך, כפי שדיווחנו כאן ב’מגדלור ניוז’. כך ב-24.4, וכך בהארכת המעצר הנוספת, בתאריך 4.5, הוא הובא לבית המשפט בחדרה ונציג המשטרה ציין כי “מדובר בחשד לאירוע גרימת נזק לרכוש, תקיפה, החזקת סכין בקיבוץ, בעוד החשוד מורחק מהקיבות בצו הגנה למשך 60 יום על ידי בית המשפט. זו לא הפעם הראשונה שהוא נעצר בגין אירועים בעלי מאפיינים דומים”. כאמור, לאחר השלמת החקירה הוגש נגדו כעת כתב אישום על האירועים בהם היה מעורב.

עדכון ראשון: 26.4.22
עדכון שני: 8.5.22

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן