Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עיריית חדרה מכשירה חניון חדש באנרבוקס

ממשיכים לשדרג את המרחב הציבורי: החניון של היכל אנרבוקס יחודש וישודרג ויכיל כ-200 חניות חדשות הכוללות עמדות טעינה לרכבים חשמליים

עיריית חדרה ממשיכה בביצוע עבודות חידוש ושדרוג המרחבים הציבוריים. בימים אלה החל פרויקט חידוש חניון להיכל אנרבוקס בשטח של כ- 5.5 דונם. החניון יכיל כ-200 חניות, הכוללות חניות עם נגישות מלאה לאוכלוסייה עם מוגבלות וחניות עם עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

בחניון יתבצעו עבודות בעלות של כ- 2 מיליון שקלים, הכוללות עבודות עפר, החלפת קרקע, אבנים משתלבות, תאורת לד חדשנית, גינון, תמרור וצביעה. בנוסף, תבוצע תשתית ניקוז חדשה אשר תחובר למערכת הניקוז העירונית. העבודות מבוצעות באמצעות אגף הנדסה ושפ”ע וצפויות להסתיים בחודש מאי הקרוב.

היכל אנרבוקס, הממוקם ברחוב משמר הגבול, הינו אולם מפואר העומד בסטנדרטים בינלאומיים ומושך אליו מגוון רחב של קהלים. ההיכל הוא רב-תכליתי המכיל עד 3,000 צופים ואירח בשנים האחרונות תחרויות ספורט ארציות ובינלאומיות ומופעי תרבות גדולים.

צילומים: דוברות עיריית חדרה

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים, סייר לאחרונה עם הצוותים המקצועיים בשטח החניון: “הרחבת חניון היכל האנרבוקס יאפשר נוחות לצופים המגיעים לאירועי הספורט והתרבות. נמשיך לשדרג את המרחב הציבורי למען התושבים בעיר”.

בין קיסריה לחדרה: עדן בן זקן הלהיבה את הקהל בהופעה מיוחדת ב’אנרבוקס’

הופעה חגיגית של זמרת העשור עדן בן זקן התקיימה לכבוד יום האשה הבינלאומי בהיכל האנרבוקס בחדרה לעיני אלפי צופים. האירוע החגיגי התקיים במעמד ראש העיר בפועל ניר בן חיים וחברי מועצת העיר, ובהובלת חברת המועצה הממונה על קידום נשים, עו”ד מירי נחשונוב [7.3.22].

“בחיים לא חשבתי שאהיה זמרת מצליחה. אני חושבת שזה התגלגל אליי כל כך מהר ולא הבנתי מה קורה כשזה הגיע אליי. אמרו לי, ‘עדן לכי, את מופיעה בקיסריה’ ואמרתי, ‘מה, מה קיסריה? אני לא יודעת להופיע'”,  סיפרה עדן בן זקן בסוף השבוע האחרון בראיון משותף עם זהבה בן ל’ידיעות אחרונות’. אחרי שהופעה שתוכננה שלה בחדרה נדחתה עקב עליית תחלואת הקורונה, הצליחה הזמרת לעלות על הבמה ולהופיע – מול קהל משולהב ואנרגטי. להמשך הידיעה >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן