מאסר למתנדב הוראה מפרדס חנה-כרכור שפגע מינית בילדות בנות 6

בית המשפט גזר מאסר ממושך על יואב בושמיץ, שהתנדב כסייע הוראה בשנת שירות * הפרשה נחשפה לאחר שאחת התלמידות חשפה את מעשיו בפני המורה שלה * לאחר העונש ערערה המדינה - ועונשו הוחמר

בית המשפט העליון קיבל (חמישי, 10.11) את הערעור שהגישה הפרקליטות והחמיר את עונש המאסר שהוטל על יואב בושמיץ (20) מפרדס חנה-כרכור שביצע שורה של עבירות מין בתשע קטינות כבנות 6 בעת שהתנדב במסגרת שנת שירות בבית הספר בו למדו בקריות. בעוד בית המשפט המחוזי בחיפה הטיל עליו 11 שנות מאסר בפועל, כעת נגזר עונשו ל-15 שנות מאסר.

בושמיץ הועסק בשנת 2020 בפעילות התנדבותית בבית ספר יסודי בקריית אתא בתפקיד סייע הוראה. על פי כתב האישום ״הוא נהג לסייע לתלמידות במהלך השיעור, לכרוע על ברכיו לכיוונן, ותוך כדי מתן ההסבר לבצע בהן מעשים מיניים חמורים. במקרה אחד הוא ביצע בשתיים מהן מעשים מיניים, בזמן ששטפו את ידיהן בשירותי בית הספר״.

יואב בושמיץ בבית המשפט | צילום מסך מהטלוויזיה

מדובר ב-8 ילדות בהן ביצע את המעשים במשך כמה שבועות בשנת הלימודים הקודמת. הוא הודה במעשיו בחקירה במשטרה ובכתב האישום נכתב כי הוא "ניצל את מעמדו כסייע, את פערי הכוחות ומעמדו כלפי הילדות", הוא הורשע בעשרה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה תלמידות כיתה א', בנות שש, באונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות.

עוד נכתב כי "מעשיו הופסקו בשל חשיפת המעשים על ידי אחת הילדות בפני המורה, מיד לאחר שביצע בה עבירת מין", נכתב בכתב האישום. "העבירות בוצעו במהלך שעות הלימוד, בכיתה הומה ילדים, מורה וסייעת, בתעוזה רבה וללא עכבות".

בגזר הדין  הראשון שניתן בחודש אפריל 2022 התחשבו השופטים בנסיבותיו האישיות של הנאשם. התובעת עו"ד יעל וייסהוף ניהלה את התיק מטעם פרקליטות מחוז חיפה ואת הילדות ייצגה עו"ד רוני אלוני סדובניק. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליו כאמור אז 11 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, 6 חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים וכן פיצויים בסך 270 אלף שקלים.

על גזר זין זה הגישה הפרקליטות ערעור על ידי עו"ד לינור בן אוליאל מהמחלקה הפלילית בו, התבקש בית המשפט העליון להחמיר באופן משמעותי את עונש המאסר שנגזר על בושמיץ. בין היתר נטען כי עונש המאסר שהוטל עליו אינו משקף את חומרת המעשים שביצע בשים לב לריבוי הקורבנות ולנזקים המשמעותיים שמעשיו גרמו להן. בית המשפט העליון קיבל את עמדת הפרקליטות במלואה ושינה את עונשו של בושמיץ מ-11 ל-15 שנות מאסר בפועל.

עדכון ראשון: 30.4.22, 20:32

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן