Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נלגום לכבודו – ולחיים: קובי ארביב מאור עקיבא הוא יינן השנה

זכה לתואר המכובד והמוערך מאתר "פודיז" | ארביב החל את דרכו ביקב "מיה לוצ'ה" הפרטי שלו בשנת ב-2008 ומשנת 2016 הוא משמש גם כיינן הראשי של יקב רקנאטי | ארביב: "אני לא רוצה להיות מיוחד, אלא לעשות מה שמתאים לי"

״אני לא מחפש מקום לגדול. גם אם אגדל ל- 20,000-30,000 בקבוקים, לא מעבר לזה. רוצה להמשיך כיקב משפחתי. רציתי ליצור משהו אינטימי שלי ממקום של תשוקה, ואני רוצה להנחיל אותו בהמשך לילדים”. כך, באלגנטיות ובצניעות האופייניים לו, הסביר קובי ארביב, תושב אור עקיבא, מדוע אין בכוונתו להגדיל את יקב הבוטיק הביתי שלו, לאחר שהתבשר כי נבחר ליינן השנה מטעם האתר פודיז (“Foodies אכול ושאטו”). 

ארביב החל את דרכו ביקב “מיה לוצ’ה” הפרטי שלו בשנת ב-2008.  במקביל ובנוסף, הוא היינן הראשי של יקב רקנאטי מאז 2016. “במהלך החנוכה הגעתי לראשונה עם חבר לביקור ביקב שממוקם מאחורי בית הוריו באור עקיבא (הנה כבר אור אחד שקשור לשם היקב)”, כתבו עליו ב-פודיז. “מסתבר כי תחילה מיקם קובי את היקב על הגג מעל מגורי ההורים, ותושבי הרחוב השקט וסביבתו זוכרים את המשאית עם המנוף שהייתה חוסמת את הרחוב ומעלה את הענבים ליקב”.

// קובי ארביב. צילום: יוהנס פלטן

“אני לא רוצה להיות מיוחד, אלא לעשות מה שמתאים לי”, סיפר לאתר קובי, שמייצר כ- 12,000 בקבוקים בשנה. 60% מהיין שלו נמכר בישראל, באמצעות המפיץ ‘בכחוס’ – אורי ברוך, בעיקר למסעדות ידועות כמו בסטה, שילה, משייה, פרונטו, הוטל מונטיפיורי  קלארו, דלאל, מונא, צ’אקרה וכאן לא נגמרת הרשימה, ומעט מאוד לחנויות. “אנחנו בוחרים בפינצטה כי חשוב לי שאת היין ישתו עם אוכל”, דברי קובי. 40% מהיין של מיה לוצ’ה מיוצא לעולם, כששמו של מנהל היצוא הוא קובי ארביב. “אני מייצא לבד לארה”ב, קנדה, בלגיה, צרפת, ולמסעדה ספציפית בגרמניה – מסעדת המישלן prism של השף גל בן-משה, שחברים מהתחום קישרו בינינו”. למי שרוצה להזמין דרך האתר או להניע את הרכב ולהגיע לקובי לאור עקיבא, לא כדאי. “אין לי יין למכור – אני מחויב למסעדות”, סיכם.

הכתבה המלאה – כאן. 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן