Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מ”מ ראש מועצת פרדס חנה-כרכור יואב קעטבי הטיח בשרת הפנים בביקורה ביישוב: “את שקרנית”

נוכחים ותושבים העבירו ביקורת על התנהלותו של מ"מ ראש המועצה * גורמים בסביבתה של שקד: "לא ראינו דבר כזה" * קעטבי מגיב בשיחה עם מגדלור ניוז: "היא לא באה עם שום בשורה ולא לטובת היישוב, פגעה במשפחות השכולות ושיקרה את בוחריה"

סערה בזמן ביקור שרת הפנים ח”כ איילת שקד בפרדס חנה-כרכור (10.5). על פי נוכחים בישיבת העבודה שקיימה השרה במושבה, לאחר דברי פתיחה של ראש המועצה הגר פרי-יגור, הטיח מ”מ ראש המועצה יואב קעטבי בשרה כי הוא לא מאמין למילה שהיא אומרת וכי היא משקרת. יש להעריך כי קעטבי כיוון לנושא הפוליטי, במסגרתו יושבת סיעתה של שקד – ימינה, בממשלה עם מפלגות שמאל.

כאמור, ממספר אנשים שהיו בישיבה, נודע כי קעטבי החליט לבקר את השרה ולהתנער ממלכתיות המאפיינת מפגשים מסוג זה. על פי עדים, אמר לה קעטבי כי “אני באתי לפה כי אני מכבד את ראש המועצה ולא אותך, את שקרנית”.

הדברים גרמו לאי נוחות גדולה בקרב המשתתפים וכן בקרב תושבים שנחשפו לדברים מאוחר יותר. בשיחה עם “מגדלור ניוז” מבהיר קעטבי מגוף ראשון את אשר אירע בישיבה. “לי נודע על המפגש בערב שלפני”, הוא אומר, “ויש חלק מחברי המועצה שכלל לא ידעו על כך.

השרה שקד (משמאל) בעת הביקור בפרדס חנה-כרכור | דוברות המועצה
קעטבי || צילום: פרטי, מהפייסבוק

“ברגע שנודע לי, שמחתי שהיא באה וחשבתי שהיא באה עם בשורות ומה יש לה לתת לפרדס חנה-כרכור. כשהיא הגיעה, היא לא הוציאה שום מילה בישיבת העבודה. ראש המועצה דיברה 10 דקות והשרה נאלמת. ראש הרשות שאלה אותי אם אני רוצה להגיד כמה דברים והאמת שהיה לי. אבל ברגע שראיתי שהיא לא מדברת אף מילה, כי היא האזינה להפגנות שהיו נגדה בחוץ עם מגפונים, קמתי – אמרתי שהיו לי מספר שאלות אבל מאחר שאני לא שומע ממנה כלום, אין לי שום עניין לשאול כי כל תשובה שהיא תיתן לי – אני לא מאמין. היא שיקרה כבר פעם את המשפחות השכולות ואת הבוחרים שלה. לי יש אח נכה צה”ל והיא שיקרה. אין טעם לשאול”.

חבר המועצה קעטבי
“ברגע שנודע לי, שמחתי שהיא באה וחשבתי שהיא באה עם בשורות ומה יש לה לתת לפרדס חנה-כרכור. כשהיא הגיעה, היא לא הוציאה שום מילה בישיבת העבודה. ראש המועצה דיברה 10 דקות והשרה נאלמת”

על פי הנוכחים, השרה השיבה: “אתה איש פוליטי ואתה עושה פוליטיקה” ואילו קעטבי החזיר לה: “את עושה פוליטיקה בעצם זה שאת פה לעשות תמונה. את מציעה משהו ליישוב? לא”.

קעטבי הוא איש ליכוד ונבחר מטעם המפלגה במשך שנים כחבר מועצה (מ-2003). האם היה ראוי מבחינתו להתנהג ככה שכן הוא מייצג הלכה למעשה גם את המושבה? קעטבי עונה: “לא גרמתי שום נזק, היא לא באה עם שום בשורה ולא לטובת היישוב. כשמגיע שר לפגישת עבודה הוא בא עם תוכנית ופירוט. כאן לא היה שום דבר מזה”.

כאמור, התנהלותו של קעטבי זכתה לביקורות מחלק מהתושבים. הפעיל החברתי ארז אריאב שחשף את הסיפור, כתב: “תגובת כבוד ראש המועצה טרם נשמעה.  מצופה מראש המועצה לקרא לסדר את ממלא מקומה ולהתנצל בפומבי בפני השרה. ומה עם שאר חברי המועצה? קואליציה אופוזיציה… רק חבר המועצה קסטן הביעה את דעתו כתגובה לפוסט זה – ‘לא היה נכון להשמיע את דעתו במעמד של ביקור השרה במועצה כדי לקדם נושאים שחשובים לתושבי   המושבה’ “.

כאמור, מחוץ למבנה המועצה באותה העת נערכה הפגנה ובה נכחו מספר אנשים, לפחות אחד עם מגפון. גורמים המכירים את סיפור סיפרו כי אנשי סביבתה של השרה היו בהלם מהתנהגותו של קעטבי וציינו כי לא נתקלו בהתנהגות כזו בשום רשות מקומית אחרת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רעידת אדמה הורגשה באזור חדרה

רעידת אדמה הורגשה הערב (23.3.2024) מזרחית לחדרה, במגניטודה 3.4, לא דווח על נזק או נפגעים. בשל כך, משטרת ישראל מרעננת את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה בעת קבלת התרעה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן