פרדס חנה-כרכור | 11 צעירים מיוחדים, בוגרי בית ספר "תדהר", התגייסו לגולני

חיילי צוות אלמה, בוגרי ביה"ס לתלמידים עם צרכים מיוחדים במושבה, מתנדבים במערך הלוגיסטי של בא"ח גולני ומשתלבים גם עם מתנדבים גימלאים ואמהות שכולות. מפקד המגמה בבא"ח גולני רס"ן מירן אלטיט: "עצם הנוכחות של המתנדבים מגבירה מאוד את המוטיבציה של הטירונים לשרת בצבא העם"

11 צעירים מיוחדים, בוגרי בית הספר תדהר בפרדס חנה שאומצו על ידי חברת "אלמה" התגייסו היום לגולני כחלק מתוכנית "גדולים במדים" הפועלת לשילוב נערים ונערות עם צרכים מיוחדים בצה"ל. 11 החיילים החדשים עלו הבוקר על מדים וזכו לכומתה החומה הודות לשיתוף פעולה בין צה"ל, עמותת 'יד לילד המיוחד' וחברת "אלמה" שתלווה את המתגייסים המיוחדים במהלך השירות הייחודי ולאחריו – כאזרחים תורמים ועצמאיים ככל האפשר בחברה הישראלית.

חיילי צוות אלמה, בוגרי ביה"ס 'תדהר' לתלמידים עם צרכים מיוחדים, מתנדבים במערך הלוגיסטי של בא"ח גולני ומשתלבים גם עם מתנדבים גימלאים ואמהות שכולות. מפקד המגמה בבא"ח גולני רס"ן מירן אלטיט, ציין כי הפרוייקט ממחיש יותר מכל את העובדה שצה"ל הוא צבא העם – "עצם הנוכחות של המתנדבים מגבירה מאוד את המוטיבציה של הטירונים לשרת בצבא העם". כ-900 חיילים של 'גדולים במדים' כבר משרתים ביותר מ-70 בסיסים.

// מימין לשמאל: ליאור דיין, האב מוריס נחוסי, הבן המתגייס שליו ואמו פנינה. צילום: יוני רייף

הגיוס לגולני, ריגש במיוחד את תלמיד בית הספר והמגויס הטרי, שליו נחוסי ומשפחתו, שכן עבורם מדובר גם בסגירת מעגל. אחיו הבכור של שליו שירת בגולני כלוחם והשתתף במבצע צוק איתן ומאז ומתמיד היווה מודל לחיקוי עבור שליו – ואף העניק לו את הכומתה החומה שלו לקראת הגיוס. פנינה נחוסי, אימו של שליו מציינת כי שליו הוא נער מיוחד וחכם מאוד ומאז ומתמיד שאף להתגייס בעקבות אחיו. בתחילה צה"ל פטר אותו מגיוס וכשהגיעה ההודעה מעמותת "גדולים במדים" שמאפרים לו לשרת בצבא – ועוד בגולני, כל המשפחה שמחה מאוד ושליו היה בעננים.

"אלמה" היא היצרנית המובילה בעולם למכשור מתקדם לטיפולי אסתטיקה רפואית ואיכות חיים, שמייצאת את המכשור המתקדם שהיא מפתחת בפארק העסקים של קיסריה ליותר מ-90 מדינות על פני הגלובוס.

ליאור דיין, מנכ"ל אלמה והחברה האם סיסרם מדיקל ציין בטקס כי "זו זכות גדולה ל'אלמה' לתרום חזרה לחברה באמצעות הפרויקט המופלא הזה.  באנו לכאן היום להצדיע לכם – הגדולים במדים, על המאמץ, על רוח ההתנדבות ועל הכמיהה להשתלבות כחיילים ואחר כך כאזרחים תורמים – נדבך יפיפה ומוערך בחברה הישראלית.

"ערך האחריות החברתית והתרומה לחברה ולסביבה שבה אנו חיים הוא ערך מוביל ב- אלמה, ויש לו תרומה חשובה להצלחה העסקית המתמשכת שלנו כחברה גלובאלית שפועלת בלי גבולות ופורצת ליעדים רבים – קרובים ורחוקים כאחד. אנחנו באלמה מתגייסים היום יחד אתכם למפעל הערכי של גדולים במדים, נלווה, נתמוך, נסייע ככל שאפשר ונצלח את המסע המאתגר הזה יחד".

// מימין לשמאל: אלוף במיל' גבי אופיר, דיין ומתגייסי צוות אלמה בבאח גולני. צילום: יוני רייף

ענת קינן, סגנית נשיא ההון האנושי באלמה הוסיפה כי "הכלל המרכזי בתרבות הארגונית אצלנו הוא FIRST PEOPLE. קודם כל אנשים. ואנושיות. כולנו באלמה,  העובדים והמנהלים נרגשים לחבק אתכם כחברים חדשים במשפחה שלנו".

יו"ר 'גדולים במדים', האלוף במילואים, גבי אופיר שברך את אחד עשר המתגייסים החדשים ציין כי אין צבא בעולם שמגייס אנשים עם צרכים מיוחדים והדגיש כי ברגע שהציע למנכ"ל "אלמה", ליאור דיין, לאמץ את המתנדבים, התשובה של החברה הייתה מייד "כן ובאהבה רבה".  והוסיף: "את תוכנית "גדולים במדים" התחלתי לפני 30 שנה במחנה ענתות, עם הבת שלי הלוקה בתסמונת ויליאמס. זה היה תקופה קצרה לאחר שסיימתי את תפקידי כמח"ט בחטיבת גולני.

"היום, אני חונך קבוצה של צעירים אלה בעלי צרכים מיוחדים מ'צוות אלמה', באימוצה של החברה, בגולני המקום שבו צמחתי, ועבורי זו סגירת מעגל. אני כל כך גאה בחטיבת גולני ובחברת 'אלמה' שיודעים לחזק את החוליות החלשות בחברה ויודעים שלתת זה בראש ובראשונה לקבל. הצעירים הללו שמתגייסים היום מעניקים המון אהבה ועושים עבודה מדהימה בכל מקום שבו הם נמצאים. אני מאחל לכל אחד מהם הצלחה גדולה, הצלחתכם – הצלחתינו!".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן