Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צעירה מחדרה שנלחצה, ברחה מהמשטרה והתנגשה בעמוד חשמל – לא תיכנס לכלא

שוטרים החלו במרדף אחרי רכב ברחובות נתניה עד שהוא התנגש בעמוד ונצער * מהרכב יצאה צעירה מבוהלת * הפרקליטות רצתה עונש מאסר, בית המשפט החליט להתחשב

בית המשפט לתעבורה בפ”ת התחשב השבוע בנהגת צעירה בת 21 מחדרה, ועל אף שנמלטה מהמשטרה במה שהתפתח כמרדף ברחובות נתניה, ולאחר מכן אף התנגשה במכוניות ועמוד חשמל – לא תשלח למאסר.

בחודש נובמבר ניסו שני שוטרים לעצור את הנהגת, שנסעה ברחובות נתניה – לבדיקה. ואולם, מסיבה כלשהי היא נלחצה או לא הבינה את כוונות השוטרים – והמשיכה בנסיעה תוך שהיא מנסה להימלט. בהמשך, הכחישה שניסתה לברוח.

כאמור, הנהגת החלה בנסיעה פרועה תוך כדי עקיפת כלי רכב אחרים ועלתה על אי תנועה במעגל תנועה ברחוב לאון אדרי והמחקר באזור התעשייה בעיר, תוך שהיא מתנגשת בעמוד חשמל ונפצעת קלות.

רכב אחרי התנגשות. הצעירה נלחצה | צילום ארכיון: אליסטרציה, למצולמים אין קשר לידיעה

האתר ‘פוסטה’ דיווח כי בדיון בבית המשפט שהתקיים השבוע, לקחה הנאשמת, נגדה הוגש כתב אישום – אחריות על מעשיה. היא התנצלה ואמרה כי פיצתה את נהגי הרכבים שנפגעו במהלך האירוע.

בסופו של ההליך, גזרה השופטת על הנאשמת קנס בגובה של 1,000 שקלים ופסילת רישיון נהיגה בפועל למשך 12 חודשים, בכך נמנעה מלשלוח אותה למאסר שיכול היה להגיע עד לשנה מאחורי סורג ובריח.

“מצאתי לזקוף לזכותה של הנאשמת את העובדה שבחרה לקחת אחריות ולהודות באשמה בהזדמנות ראשונה”, אמרה השופטת בהחלטתה. “אזקוף לזכותה את העדר עבר פלילי או עבר תעבורתי והיות האירוע החמור שבפני, ראשון מסוגו. אזקוף לזכותה את גילה הצעיר ועוד מצאתי לזקוף לזכותה את מידת הפגיעה של העונש בנאשמת ובמשפחתה. כעולה מדברי הנאשמת, החלה לקחת שיעורי נהיגה  ועונש פסילה בפועל אשר יוטל לא יאפשר הוצאת רישיון נהיגה בזמן הקרוב”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן