Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

28 שנים של מסורת בזכרון יעקב: רגע לפני צום יום כיפור – תורמים דם

28 שנים של מסורת בזכרון יעקב: רגע לפני צום יום כיפור – תורמים דם

זו השנה ה-28 שבה תיערך התרמת הדם המסורתית בערב יום כיפור בזיכרון יעקב // ההתרמה תיערך במספר מוקדים בהם: מרכז מסחרי השמורה, פאב ההוביט, רחוב דרך אהרון פינת דרך שרה ובמתחם הקניות מול זיכרון בכביש 4 // בנוסף תתקיים התרמת דם גם בבית תבורי 1937 בפרדס חנה // במהלך היום צפויים להיתרם מאות מנות דם כמיטב המסורת במקום

ביום א’ (24.9) ערב יום הכיפורים תשפ”ד, תיערך בזכרון יעקב זו השנה ה-28, התרמת הדם המסורתית של ערב יום הכיפורים, במטרה לסייע ולהקל על המחסור החמור במלאי הדם של שרותי הדם של מד”א שנגרם בשל הירידה בזמינות האתרים בהן ניתן לבצע התרמות בתקופת החגים.

כאמור זוהי השנה ה-28 שבה יקיימו בזכרון יעקב את מסורת התרמות הדם המיוחדות, אשר באופן מיוחד מתקיימות בשני מועדים בשנה: ערב יום הכיפורים וביום הזיכרון לחללי צה”ל ולנפגעי פעולות האיבה.

במהלך למעלה מ-27 השנים בהן מתקיימות התרמות הדם המיוחדות, נאספו בזכרון יעקב אלפי מנות דם ששימשו להצלת חייהם של אלפים רבים. כך למשל, רק בערב יום הכיפורים תשפ”ג, הותרמו במהלך האירוע 246 מנות דם, שסייעו להצלת חייהם של רבים.

צילום: דוברות מד”א

התרמות הדם שמתקיימות השנה בשיתוף מועצה מקומית זכרון יעקב, קהילת ואהבת ותנועת ‘מכבי צעיר’ יתקיימו בין השעות 08:00 ל-13:30 בארבעה מוקדים ברחבי זיכרון יעקב, מרכז מסחרי השמורה (קומה 2 קהילת ואהבת), פאב ההוביט, רחוב דרך אהרון פינת דרך שרה ובמתחם הקניות מול זיכרון בכביש 4. בנוסף תתקיים התרמת דם גם בבית תבורי 1937 בפרדס חנה-כרכור משעה 08:00 עד 13:30.

סמנכ”ל שירותי הדם במד”א, פרופ’ אילת שנער: “דווקא בתקופת החגים, תקופה של חסד ונתינה בין בני האדם, יש חשיבות משמעותית ביותר לתרומת הדם. התרמת הדם המסורתית הזו, שמתקיימת קרוב ל 3 עשורים היא יוזמה מבורכת של מר שמעון רדליך, נשיא כבוד ארגון תורמי הדם ובזכותו ניצלו חיי רבבות במדינת ישראל. אני קוראת לכולם להגיע ולתרום, ובכך לסייע בהצלת חיים, כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו”.

בשירותי הדם של מד”א עושים מאמצים גדולים להתרים מנות דם על מנת לספק מאות מנות ומרכיבי דם לבתי החולים ברחבי הארץ. במגן דוד אדום קוראים לציבור לבוא בימים אלו ולתרום דם, על מנת להתגבר על מחסור הדם. מידע על עמדות התרמות דם אשר יוצבו בתחנות מד”א השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד”א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400

המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מארגנות (מעל 20 אנשים) בשכונות המגורים ובמקומות העבודה יכולים לפנות בנושא לשירותי הדם של מד”א בטלפון 03-5300400.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אני רוצה להודות לתושבי זכרון יעקב והסביבה על המסורת מצילת החיים המתקיימת בעיר כבר 28 שנה ותרמה להצלת חייהם של אלפים רבים במהלך השנים. אין ספק, שלהתרמה זו, הנערכת בעיצומה של תקופת מחסור חמור הדם, יש חשיבות עצומה ואני פונה לאזרחי מדינת ישראל בכל רחבי הארץ להקדיש מספר דקות למען הצלת חיים ולהגיע לתרום דם כמעשה של חסד לפני כניסתו של יום הכיפורים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן