Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המועצה החליטה לקדם הקמת צהרון לילדי החינוך המיוחד בפרדס חנה-כרכור

בישיבת המועצה של חודש אפריל הוחלט על קידום הנושא, לאחר שהורים לילדים עם צרכים מיוחדים נותרו ללא מענה הוליסטי למצב * אייל כגן, חבר המועצה שהעלה את ההצעה: "נרשמת גם פגיעה כלכלית בהורי הילד ,שנאלצים, החל  מתחילת חודש פברואר לצאת מוקדם מהעבודה"

הקמת צהרון לילדי החינוך המיוחד בפרדס חנה-כרכור: באחת מישיבות המועצה האחרונות, התקבלה באופן גורף ההצעה להקמת הצהרון.  במסגרת הצעת ההחלטה, שהגיעה לאחר פניות של הורים לחבר המועצה עו”ד אייל כגן, הסביר כגן כי בפרדס חנה כרכור, בניגוד ליישובים רבים בסביבה, ביניהם, חדרה, חריש ומועצה אזורית מנשה, אין לילדי החינוך המיוחד את האפשרות להנות משירותי צהרון שממשיך בגן עצמו, ולכן הילדים משולבים בשעות הצהרון, בגן רגיל שמונה כ-25 ילדים, לעומת גן החינוך המיוחד שמונה עד 12 ילדים.

כגן הסביר בישיבה כי “העובדה שילדי החינוך המיוחד מועברים לצהרון של גן ילדים רגיל, מייצרת לא פעם קונפליקטים, וכך נדרשו הוריו של ר’ למשל, על ידי מפעילי הצהרון, להוציאו מהצהרון באופן מיידי.

פגיעה בילדים ובהורים | צילום אילוסטרציה-המחשה: פיקסביי

“מעבר לפגיעה בילד, שאין לו מסגרת המתאימה לצרכיו בשעות הצהריים” , הוסיף כגן,  “נרשמת גם פגיעה כלכלית בהורי הילד ,שנאלצים, החל  מתחילת חודש פברואר לצאת מוקדם מהעבודה, כדי להוציא את הילד מהגן בשעה 14.00, או למצוא סידור מיוחד לילד”.

לדברי כגן, הצעת ההחלטה להקמת צהרון לילדי החינוך המיוחד מגיעה לאחר חודשים בהם הובטחו להורי הילד כי הצהרון יפתח, מה שלא קרה בפועל. הורי הילד אף ציינו כי לפחות 8 הורים בגן מעוניינים להמשיך בצהרון שיפעל בגן עצמו, בשונה מהמצב הנוכחי, בו הילדים נאלצים לעבור גן בשעות הצהריים.

במהלך השיבה,  לאחר שמיעת סקירת מנהלת אגף החינוך, התעקש כגן כי ייעשה כל מאמץ לפתיחת הצהרון, במהלך שנת הלימודים הנוכחית, על מנת לצמצם את הפגיעה בילדי החינוך המיוחד וכן בהוריהם. מנכ”ל המועצה ציין בתשובה כי תוך חודש-חודש וחצי יימסר עדכון לגבי התקדמות התהליך מול רשויות הרווחה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן