Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השופט קבע: מועצת חוף הכרמל פרסמה חומרי תעמולה אישית ואסורה בפלטפורמות המועצה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט המחוזי חיפה, קבע בפסק הדין בימים האחרונים כי ראש המועצה האזורית חוף הכרמל שעשה שימוש נרחב באתרי האינטרנט של המועצה האזורית חוף הכרמל כדי לפרסם את פעילות המועצה ולהציגם כהישגיו האישיים - ולא יוכל לעשות זאת יותר * המועצה: "נפעל גם במקרה הזה על פי צו בית המשפט"

בהחלטה ברורה ומנומקת של השופט יצחק כהן מבית המשפט המחוזי בחיפה, בשבתו כיו”ר ועדת הבחירות האזורית חיפה, פסק השופט בימים האחרונים (17.5) כי מועצה אזורית חוף הכרמל והעומד בראשה, אסיף איזק, פרסמו סרטונים, פוסטים והודעות שמטרתם לשרת את תעמולת הבחירות האישית של ראש המועצה.

בפסק הדין קבע השופט כי ראש המועצה האזורית חוף הכרמל (בתמונה משמאל) שעשה שימוש נרחב באתרי האינטרנט של המועצה האזורית חוף הכרמל כדי לפרסם את פעילות המועצה ולהציגם כהישגיו האישיים – ולא יוכל לעשות זאת יותר. השופט קיבל את טענות העותר, חבר מועצת חוף הכרמל אלחנן שורץ, שטען כי ראש המועצה נוהג למתג “את שמו וזוקף לזכותו את הישגי המשיבה”, זאת על ידי שימוש במשאבי המועצה האזורית ובעובדיה על מנת להפיק סרטונים שונים ולפרסמם דרך כלי האינטרנט של המועצה המקומית לתושבים.

לטענת באי כוח ראש המועצה והמועצה, עו”ד עמיחי וינברגר ואחרים, בניגוד לטענת העותר, כי המשיבים מבצעים תעמולה אסורה, למעשה מדובר ב”עדכונים אינפורמטיביים אשר משקפים את המציאות כפי שהיא – ללא פרשנות וללא ניכוס אישי וללא כל מוטיב אחר לו טוען העותר, במפורש או במרומז”. בתגובתה מעלים באי כוח המשיבים טענות סף, ולהשקפתם היה לדחות את העתירה מחמת שיהוי ומחמת חוסר ניקיון כפיו של העותר.

“כבר אומר, כי אין אני מקבל טענות אלה”, כתב השופט. “כיוון שנטען שהמשיב עושה שימוש במשאבי המשיבה לצורך תעמולה אסורה, יש לבחון טענות אלה לגופן, וככל שאכן מבוצעת הפרות של האיסורים לפי סעיף 2א’ לחוק יש להורות על הפסקתן ואין לאפשר למשיבים להמשיך ולהפר את איסורי החוק בשל טענות הסף הנטענות”.

מתוך העתירה | צילום מסך

השופט קבע כי המועצה והעומד בראשה יאלצו למחוק את כל הסרטונים, הפוסטים והודעות של המועצה החל מה-1/1/2022 שבהם מופיעים תמונות או שמו של ראש המועצה, שכן מדובר בתעמולה אסורה. השופט גם אסר על המועצה להפיק חומרים כאלו בעתיד.

כמו כן, פסק השופט כי יש להסיר את כל הקישורים והשיתופים לסרטונים, לפוסטים של ראש המועצה או לתמונות שלו שפורסמו באתרים חיצוניים. למען הסר ספק, מדגיש השופט, “על המועצה להסיר מאתר “יוטיוב” את כל סרטוני התעמולה של “חמישי בחמש” שפורסמו מאז ינואר 2022, זאת מכיוון שהם הופקו ממשאבי המועצה”.

עוד קבע השופט כי מכיוון שחלק מהסעיפים התקבלו וחלק לא – לא ישית הוצאות על הצדדים וכל צד יישא בהוצאותיו שלו.

מועצה אזורית חוף הכרמל בתגובה: “כחלק מהשירות אותו נותנת מועצה אזורית חוף הכרמל לתושביה מבקשת המועצה להביא לידיעת הציבור באופן שוטף ובשקיפות מלאה את ההחלטות והתוכניות הרבות אותה היא מקדמת ונוגעות לחיי היום יום של התושבים על מנת לשפר את אורח חייהם ולספק להם מידע שוטף על הנעשה במקום מגוריהם.

“מועצה אזורית חוף הכרמל מקפידה על שקיפות המידע לתושבים ובנוסף מקפידה בכובד ראש לפעול אך ורק על פי החוק והדין וכך נפעל גם במקרה הזה על פי צו בית המשפט.  תושבי חוף הכרמל מוזמנים להמשיך ולהתעדכן בנעשה עבורם באתר המועצה, קבוצות הוואטסאפ ועמודי הפייסבוק שלנו.  בהתאם לפסק הדין ימשיך ראש המועצה לעדכן את התושבים בפינה השבועית בכל יום חמישי בשעה חמש בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן