Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

באמצע היום: רחוב הדקלים בבנימינה נחסם ללא התרעה מוקדמת – זו הסיבה

במשך דקות ארוכות שרר במקום בלבול וכעס מצד נהגים ונהגות, שלא הבינו את פשר העניין

נהגים רבים בבנימינה הופתעו לגלות לפני הצהריים (19.9) כי הכניסה לרחוב הדקלים במושבה נחסמה – ולא ניתן לעבור בה. אל המקום הגיע פקח אשר הציב את רכבו לרוחב הרחוב ומנע מנהגים להיכנס. 

במשך דקות ארוכות שרר במקום בלבול וכעס מצד נהגים ונהגות, שלא הבינו את פשר העניין. הפקח נאלץ להסביר לכולם כי עמוד של בזק קרס בצומת הרחובות הדקלים-המייסדים, וצוות בזק הוזעק למקום על מנת להחליף את העמוד והכבלים שמסכנים את העוברים ושבים.

בעקבות חסימת הכביש, המוביל בין המושבה החוצה בצורה קלה, נרשמו עומסי תנועה במקום ונהגים נאלצו לעשות עיקוף גדול יותר על מנת להגיע אל רחוב “דרך הרכבת”.

עוד חדשות בנימינה במגדלור ניוז >>
החלפת גשר הולכי הרגל בבנימינה שנפגע ממשאית – הגיעה לשלב העבודות
טרגדיה: תושבת בנימינה בת 54 נהרגה במהלך טיול אופניים בקפריסין
נזק נגרם בבית העלמין בבנימינה

העסקה נחתמה: חברת ענק בינלאומית קנתה מניות ב”זאפה” אמפי שוני בבנימינה

נחתמה עסקת זאפה: ענקית הבידור הגרמנית איוונטים ודלק ישראל, שבשליטת להב אל.אר וב.ג.מ, חברה המוערכת לפי שווי של כ- 5.5 מיליארד אירו והכנסות של למעלה ממיליארד אירו בשנה, החליטה לרכוש את רשת מועדוני המוזיקה “זאפה”, בניהם גם זאפה אמפי שוני המצליח בבנימינה. כך פורסם באתר “אייס”.

על פי הפרסומים, איוונטים תזרים לזאפה כ־15 מיליון שקל, ותחזיק יחד עם דלק ישראל ב־60% מהמניות. בעל השליטה הנוכחי גולן עינת יזרים כ־30 מיליון שקל וחלקו ידולל מ־90% ל־40%. בכוונת איוונטים ודלק ישראל להרחיב את תחומי הפעילות של זאפה למקומות נוספים בארץ.

גולן רכש את השליטה בזאפה (40%) בשנת 2014 לפי שווי של 60 מיליון שקל, ומאוחר יותר הגדיל את אחזקתו ל-100% לפי שווי של 80 מיליון שקל. העסקה כעת מוערכת בשווי של 85 מיליון שקל. על פי פרסומים שונים, זאפה חטפה מכה קשה בתקופת הקורונה כאשר לא יכולה לפעול תקופה ארוכה, וכעת הכנסת השותפות אמורה לסייע להתגבר על הקשיים שנגרמו בתקופה הממושכת של סגירתה. לידיעה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן