21:30 בשכונת היובל באור עקיבא. רכבים ממתינים בטור ארוך בכניסה לשכונה. מה הסיבה?

21:30 בשכונת היובל באור עקיבא. רכבים ממתינים בטור ארוך בכניסה לשכונה. מה הסיבה?

גל הצתות הרכבים באור עקיבא לא פוסק: הלילה (בין שלישי לרביעי, 19-20.9) הוצת רכב נוסף בעיר, הפעם ההצתה התרחשה ברחוב תלפיות שבשכונת אור ים בדרום העיר. תושבת השכונה סיפרה למגדלור ניוז כי "המצית שפך בנזין על כל שורת הרכבים החונה, ביניהם הרכב שלי, הצית את הרכב שלי כנראה בתקווה שכל השורה תישרף. השכן חייג אליי באמצע הלילה, בעלי רץ החוצה וראה את הרכב עולה באש".

הרכב שהוצת הלילה באור עקיבא, בשכונת אור ים. צילום: פרטי

אתמול דיווחנו כי ניידות משטרה ערכו (19.9, 21:30) בקרת כניסה של רכבים לשכונת היובל באור עקיבא, ברחוב שדרות ירושלים, לבאים מרחוב הנשיא וכן באזורים ושכונות נוספות בעיר. זו הפעם הראשונה מזה זמן רב אם בכלל שניידות סורקת רכבים בעיר וככל הנראה מדובר בצעד הרתעתי או מודיעיני.

חלק מנהגי כלי רכב החולפים על פני השוטרים התבקשו להציג תעודות זהות. בשבוע שעבר הוצתו מספר כלי רכב באור עקיבא וחדרה, וייתכן כי מדובר בצעד מניעתי או על מנת להעלות את הנוכחות המשטרתית בשכונה כדי למנוע הישנות מקרים דומים.

צילום ארכיון: אתר משטרת ישראל, דוברות המשטרה

אתמול דיווחנו כי ישנה התפתחות נוספת בחקירת הצתות הרכבים באור עקיבא, אולם בגל המעצרים עד כה, שכלל 6 חשודים, כולם שוחררו, חלקם בתנאים מגבילים. עם זאת, במשטרה החליטו להגביר את הנוכחות בעיר לנוכח הפשיעה העולה, בין היתר בהצתות רכבים, הנחת מטעני חבלה ורימונים ואפילו ירי – רובם מקושרים למקרי פרוטקשן, סכסוכי עבריינים ואפילו איומים על קציני משטרה.

בין היתר, גורמים סיפרו כי הוחלט לעקוב אחרי מוכר למשטרה, שנחשב לדמות בכירה בעולם הפשע המקומי – אולם עד כה המשטרה לא הצליחה לגבש נגדו תשתית ראייתית.

// עדכון ראשון: 19.9.2023, 21:52

התפתחות נוספת בחקירת הצתות הרכבים באור עקיבא

יומיים לאחר הפרסום במגדלור ניוז על שחרורם של כלל החשודים בסדרת הצתות באור עקיבא וחדרה, במהלך החג חלה התפתחות בחקירה עם מעצרם של שני חשודים חדשים. 

גל של הצתות שהתרחש בשבועות האחרונים בשתי הערים פגע בתחושת הביטחון של התושבים, אך גם העסיק וממשיך להעסיק את משטרת מחוז חוף כשעד כה ללא תוצאות של ממש – כשכלל ההצתות טרם פוענחו. לידיעה המלאה

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
יואל הנביא
יואל הנביא
21/09/2023 09:11

"…רכבים ממתינים בטור ארוך…"

אין כותבים, רכבים…

כי אם, כלי רכב…

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן