Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בנימינה: מואשם שתקף את גרושתו בליל הסדר – “אעשה אותך נכה”

גבר בשנות ה-30 לחייו מבנימינה מואשם שאיים לפחות בשתי הזדמנויות על גרושתו, לעיני ילדתם הקטנה, כולל כשהיה אורח אצלה בליל הסדר האחרון * הוא מואשם כי התפרע, השליך צלחות, כוסות ובקבוק יין מזכוכית לכל עבר ואיים על האישה כי יעשה אותה נכה וייתן לה אגרוף

כתב אישום הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה נגד פ’ (32) מבנימינה. זאת לאחר שעל פי החשד הוא תקף את גרושתו וגרם לה לחבלה, איים עליה בפגיעה בגופה וכן פגע במזיד ברכוש ביתה.
על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת גרושים מזה כשנה וחצי ולהם ילדה משותפת בת שלוש, אשר מתגוררת עם אמה בגבעת עדה.

ב-14.4.2022 בסמוך לשעה 21:00, הסיעה האישה את הנאשם ברכבה, לבקשתו, כשהקטינה נוכחת ברכב. בשלב מסוים הבינה האישה כי הנאשם רוצה שהיא תסיע אותו לעיר חדרה והסבירה כי אין בכוונתה לצאת מגבעת עדה. בתגובה איים עליה הנאשם ואמר “את תיסעי רק לאן שאני אומר לך לפני שאני נותן לך אגרוף”. בהמשך שאל האם היא מקליטה אותו והוסיף כי “המשטרה לא תעזור לך”.

במקרה אחר, ב-15.4, סמוך לשעה 19:00, הגיע פ’ יחד עם חבר לביתה של האישה, לאחר שהשניים קבעו לסעוד יחד בערב חג הפסח. בהמשך נתגלע ויכוח בין השניים, כאשר הנאשם החל לדבר על אביה של האישה וזו העירה לו על כך. בתגובה להערה אמר לה הנאשם: “תסתמי את הפה, תעשי את מה שאני אומר לך, אל תדברי מילה אני לא רוצה לשמוע אותך” ומיד לאחר מכן זרק לעברה צלחת קרמיקה, אשר פגעה בגבה. המתלוננת הרימה את בתה הקטינה שנכחה במקום וביקשה כי החבר יוציא את הנאשם מביתה.

שכונה בגבעת עדה | צילום ארכיון: מגדלור ניוז, לצילום אין קשר לידיעה

בכתב האישום מתואר כי לאור בקשתה החל הנאשם להתפרע בבית, להשליך צלחות, כוסות ובקבוק יין מזכוכית לכל עבר. גם כאשר ניסתה המתלוננת לחמוק ממנו ועברה לחדר אחר, הנאשם נכנס בעקבותיה והשליך לרצפה מגש ועליו מעל 30 בשמים השייכים לה. בהמשך, ניסתה האישה לעבור לסלון, אך גם במקרה זה דלק הנאשם בעקבותיה ובעט במותנה.

בשלב זה ניסה חברו של הנאשם להתערב ולמשוך אותו בכוח לעבר היציאה, אך בתגובה ניפץ הנאשם את הוויטרינה בסלון ובהמשך עקר וזרק את דלתות המחסן שבחצר הבית, תוך שהוא מאיים על האישה – “אני אעשה אותך נכה, את תלכי ברגל, לא יהיה לך אוטו”.

בסיכום כתב האישום נטען כי כאשר הגיעו השוטרים וביקשו לעכבו, איים הנאשם בפגיעה בחייו או בגופו ואף לקח בקבוק יין שהיה מונח על השולחן והניפו בצורה מאיימת. כעת כאמור, הוא מואשם על ידי המשטרה בעבירות של איומים, היזק לרכוש במזיד וכן תקיפה הגורמת חבלה ממש בבן זוג.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן