Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מועצה אזורית חוף הכרמל זכתה בפרס החינוך הארצי לשנת 2022 [וידאו]

מועצה אזורית חוף הכרמל זכתה בפרס החינוך הארצי לשנת 2022 [וידאו]

בנימוקי הזכייה, ציינו במשרד החינוך כי "המועצה האזורית חוף הכרמל מובילה לשיפור משמעותי בהתמדת התלמידים, ומקדמת הכלה ושילוב של תלמידים זכאים לשירותי חינוך מיוחד במסגרות רגילות"

יום חג לחוף הכרמל: מועצה אזורית חוף הכרמל זוכת פרס החינוך הארצי לשנת 2022, כך בישרה היום שרת החינוך, ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון, לראש המועצה אסיף איזק. ההחלטה על בחירת הרשויות הזוכות התקבלה על ידי “ועדת פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות”. הוועדה סיירה ברשויות ובחנה את עשייתן החינוכית מקרוב, ובסיום החליטה על הענקת הפרס הוענק ל-10 רשויות בסך הכל, מתוך 257 רשויות הקיימות בישראל. 

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשא ביטון, בישרה את הבשורה לרשויות הזוכות, כל אחת מהן תזכה במענק של 100,000 ₪ שיושקעו במערכת החינוך המקומית. השנה לראשונה, תוענק גם תעודת הוקרה לבתי ספר ולגני ילדים מצטיינים ולמנהלות ולמנהלים פורצי דרך.

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון: “הזוכות והזוכים משקפים עשייה חינוכית ייחודית ומתקדמת. הם מביאים לידי ביטוי את הפעילות העשירה ואת המנהיגות החינוכית המרגשת ומעוררת ההשראה של מנהלים ומורים מחוייבים ומסורים. הם מובילים ומגשימים חזון חינוכי מתקדם. אני מברכת את כלל הזוכים ומאחלת להם המשך עשייה פורצת דרך”.

// בית הספר העומר חוף הכרמל. צילום: עמוד המועצה בפייסבוק

מנכ”לית משרד החינוך, הגב’ דלית שטאובר אמרה כי: “אני מברכת את הזוכים והזוכות, שחתירתם המתמדת לשיפור איכות החינוך של תלמידי ישראל ומערכת החינוך מעוררים השראה ומעניקים לנו תחושת גאווה. בעשייתם הם מייצרים חדשנות שחותרת לעתיד, מביאים רוח של יזמות ומחזקים את העשייה החינוכית בהנחלת ערכי המסורת שהם היסודות שמקיימים את החברה הישראלית”.

ועדת “פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות” בראשותה של הסמנכ”לית הבכירה ומנהל המנהל הפדגוגי, אינה זלצמן, בחרה ברשויות הזוכות לאור המאמצים האדירים שהם משקיעים בקידום תכניות חינוכית ופעילות חינוכית לטיפוח ערכים חברתיים מעצבי זהות, לקידום מעורבות חברתית בקהילה, לחיזוק החוסן הרגשי ותחושת השייכות, ליצירת רצף חינוכי, לקידום תהליכי למידה ולצבירת הישגים משמעותיים.

בנימוקי הזכייה, ציינו במשרד החינוך כי “המועצה האזורית חוף הכרמל מובילה לשיפור משמעותי בהתמדת התלמידים, ומקדמת הכלה ושילוב של תלמידים זכאים לשירותי חינוך מיוחד במסגרות רגילות”.

רפי אבני, סגן ראש המועצה מחזיק תיק החינוך אמר היום כי “היום חוף הכרמל ניצבת במקום הראשון בין המועצות האזוריות בארץ בהשקעה ובפיתוח . מערכת החינוך שלנו בשלוש השנים האחרונות לומדת ומעמיקה ומפתחת תוכניות חדשות וייחודיות בכלל המועצה תוך ראית האחר ומתן מענים לשונות כאן אצלנו בבית. אני מודה מעומק הלב למנהלת אגף החינוך על הובלת מערכת החינוך המועצית לפסגות חדשות, לצוותי אגף החינוך והנוער ולמנהלי בתי הספר המורים, רכזי הנוער, הגננות, תומכות ההוראה, מזכירות ואבות הבית על עבודתם המסורה ולפיקוח משרד החינוך על השותפות והתמיכה לאורך כל הדרך”.

דר’ גבי אסם, ראשת אגף החינוך אמרה: “כל כך מרגש ומשמח לזכות בפרס המוענק על עשייה חינוכית. זהו הפרס שלנו של כל העוסקים בחינוך! היחד שלנו ההובלה המשותפת והדיאלוג היומיומי המכבד הוא הבסיס לזכייה ולכן הלב מתפוצץ מגאווה!”.

אסיף איזק (בתמונה הקטנה), ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אמר: “נדרשת מועצה שלמה לחנך נער ונערה כזוהי המועצה שלנו! גאה להוביל מועצה כזאת.”

האזינו לבשורה של שרת החינוך ח”כ דר’ יפעת שאשא ביטון לראש המועצה אסיף איזק, היום >> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן