Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב פרדס חנה-כרכור חשוד במעורבות בפרשת הלבנת הון של מאות מיליונים

11 עצורים בפרשת הלבנת הון בהם רכז מודיעין לשעבר מפרדס חנה וכן עובד רשות המיסים. על פי חומרי החקירה גורמים עבריינים מהחברה הערבית באזור הצפון השתמשו בחשבוניות פיקטיביות במטרה להונות את רשויות המס

אלי ב’, בן ה-56, תושב פרדס חנה-כרכור, אשר שימש בעבר כרכז מודיעין של המשטרה בחדרה ובוואדי ערה, הוא בין 11 העצורים בפרשת הלבנת ההון, אשר נחשפה במסגרת פעילות מבצעית “מסלול בטוח” והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה. השבוע (שני) נערכה במספר מוקדים בצפון הארץ ובדרומה פעילות ממוקדת של המפלג לאכיפה כלכלית צפון בלהב 433 ביחד עם רשות המסים נגד הפשיעה הכלכלית בחברה הערבית.

על פי הרשות, במהלך החודשים האחרונים, נוהלה במפלג לאכיפה כלכלית צפון בלהב 433 חקירה סמויה בשיתוף חקירות מע”מ ומכס חיפה ופקיד שומה חקירות מס הכנסה חיפה ברשות המסים, בחשד לעבירות מס, הלבנת הון תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. על פי חומר החקירה עולה כי גורמים עברייניים המשתייכים לחברה הערבית באזור צפון הארץ עשו שימוש בחשבוניות פיקטיביות שמקורן בתחנת דלק, כאשר המטרה הנה הלבנת הון והונאה של רשויות המס.

במהלך החקירה הסמויה עלו חשדות לביצוען של עבירות של סחיטה באיומים וכן עבירות שוחד. עם המעבר לחקירה גלויה פשטו שוטרי להב 433 ביחד עם שוטרי מחוז צפון, מחוז חוף, מחוז דרום, וחוקרים ממשרד פקיד שומה חקירות חיפה ומחקירות מכס מע”מ חיפה, ומנהל הדלק על בתיהם ועסקיהם של 11 חשודים וביצעו חיפושים לאיתור ראיות, תפיסת רכוש לחילוט ומוצגים לצורכי חקירה.

צילומים: דוברות המשטרה

בתום החיפושים נעצרו 11 חשודים, בהם ב’, לחקירה באזהרה ונתפסו שיקים ומזומן על 120 אלף שקל, תכשיטים ו- 13 רכבים ביניהם רכבי יוקרה. על פי החשד, החשוד עובד באחת החברות המעורבות לכאורה בפרשה. היחידה החוקרת יחסה לחשוד עבירות של הלבנת הון, הוצאות חשבוניות מס ללא ביצוע עסקה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מסירת רישום כוזב וקשירת קשר להונאות. לטענת היחידה, העבירות בוצעו בתחכום, בשיטתיות ובהיקף עצום. במהלך הדיון בעניינו של החשוד, המיוצג על ידי עו”ד שי לוי, טרם נחשף חלקו המדויק בפרשה. מעצרו הוארך עד 30 במאי.

החשודים הובאו לבית משפט השלום בנצרת, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בעשרה ימים. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל ורשות המיסים, בליווי פרקליטות מחוז צפון (פלילי), הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומנהל הדלק והגז.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן