Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הכתבה בכאן 11 על אור עקיבא היתה חד צדדית – אבל העיר חולה במחלה קשה // טור אישי

הכתבה בכאן 11 על אור עקיבא היתה חד צדדית – אבל העיר חולה במחלה קשה // טור אישי

ברור לכל שהכתבה על אור עקיבא ששודרה בכאן 11 מוטה בכיוון ונטיה שלילים ללא הסתכלות ומבט על הצד היפה של העיר. אולם, אף אחד מנציגי הציבור לא עשה חשבון נפש מהכשלים החמורים שעלו בסקירה התקשורתית. ההיפך, ראש העיר הפך עצמו "לקדוש מעונה" מתוך כוונה להשיג לעצמו רוח גבית מכך. בכל אופן, בערב חג החנוכה אני מייחל למנהיגים חדשים שיחבקו ביקורת בונה (גם היא נוקבת) על מנת שנקודות האור בעיר ימשיכו לדלוק בעוצמות גבוהות יותר, תוך הוספה של עוד נקודות חיוביות אחרות

אור עקיבא ממוקמת במיקום אידיאלי, על כביש החוף בין חיפה לת”א, בקרבה לכבשי 6 ולאזורי תעשייה. לעיר שלנו יש קסם מיוחד כובש לב, היא משרה על תושביה תחושת שיתוף, שייכות ומשפחתיות תוך מעורבות חברתית אכפתית למתרחש סביב.

התושבים בכל שכונה ושכונה מכירים היטב זה את זה והקשר החם ביניהם, מהווה מקור לגאווה מקומית. המקום משלב את החדש והמודרני לצד הישן הוותיק. ראוי לציין את מספר התושבים קטן ביחס לערים אחרות, מה שמייצר אינטימיות עירונית המתבטאת בנגישות לכל מקום בתוכה.

נכון יש כאן סדרה של תקלות ניהוליות קשות שקשה לתאר אותן. אולם, ברור שהכתבה בכאן 11 הייתה חד צדדית, מגמתית שתוצאותיה נקבעו מראש. כמו כן, חשוב לציין שאף אחד מאתנו אינו חפץ בהרשעתו של ראש העיר, כולנו כאיש אחד מייחלים שיוכיח בבית המשפט את צדקת דרכו.

מאידך, יעקב אדרי סיים את האשראי שקיבל מן התושבים. יכולותיו הניהוליות הדלות אינן מספיקות על מנת לממש את הפוטנציאל האדיר הגלום בעיר.

לדאבוני המלך עירום וחי עד אדי העבר, ללא יכולת הובלה והשפעה הנדרשת לרשות בגודלה הנוכחי. המיומנויות הפוליטיות שלו מתאימות אולי לפרובינציה שבטית קטנה אי שם בשנות ה – 80 של המאה הקודמת. אך כיום, אין חולק על כך שאין בכישוריו את המסוגלות הנדרשת במטרה להביא את העיר למחוזות אחרים.

אור עקיבא חולה במחלה קשה. הגיע הזמן שההחלמה המיוחלת תגיע הרבה לפני הבחירות המתוכננות לעוד שנתיים.

הציבור המקומי מאס בכל הפוליטיקאים החמולתיים שלא רואים יותר רחוק מקצה האף שלהם. במידה ויעקב אדרי אכן יפטור אותנו מעונשו, ההליך הדמוקרטי המהיר שיבוא כתוצאה מכך הוא הזדמנות מצויינת להעמיד בראש, מנהל מודרני וחדשני, בעל יכולות להבאת מיזמים חדשים, משקיעים, חברות הייטק ופרויקטים מתקדמים.

אנו זקוקים למנהיג שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסקונה המקומית המבין היטב את הבעיות המורכבות של היישוב והוא בעל יכולת ליישם הלכה למעשה פתרונות יצירתיים.

האזרח מספר אחת הבא יהיה חייב לפעול על פי נורמות מתקדמות בניהול חדשני המותאם למערכות ציבוריות ואזרחיות מתקדמות, מתוך כוונה לקחת אחריות על עתיד הקהילה בעיר צומחת ומתפתחת.

// בתמונה: אור עקיבא מלמעלה. צילום: עמית דוידוב

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן