הורים בחטיבת הביניים 'כרמים' נגד מצב השירותים בביה"ס: ילדים מתאפקים יום שלם"

לטענת ההורים, מספר תאי השירותים לא מספיק לכמות תלמידי שכבות ז' עד ט'. בנוסף – מצבם הפיזי "בכי רע" * " הנהלת עתיד מטפלת כבר בימים אלו באתגרי תשתיות השירותים בבית הספר"

הורים לתלמידים בבית הספר כרמים בבנימינה, יצאו השבוע למחאה נגד בעיות השירותים לתלמידים שיש לטענתם במתחם. "בביה"ס כרמים בין בנימינה לזכרון, הילדים לא הולכים לשירותים ומתאפקים במהלך השיעורים ולהורים נמאס, והמועצה וראש המועצה יודעים ולא מטפלים בנושא", אמרו ההורים בהודעות שהפיצו.
"בהתאם לכך, הנהגת ההורים בכרמים תתאים את מספר הילדים המגיעים לחטיבת הביניים למספר תאי השירותים שיש להם. בראשון/שני/שלישי יגיעו שכבה אחת בכל יום".

ההורים הוסיפו כי בחודשים האחרונים הנהגת ההורים עוסקת במצב השירותים הבעייתי מאוד בחטיבת הביניים. על פי הנתונים, מספר תאי השירותים קטן מאוד ביחס למספר התלמידים והשירותים רחוקים מדי ממבני הקרוואנים.
בנוסף, על פי ההורים והתלמידים, "מצבם התברואתי של השירותים בכי רע. בתיכון מחצית מתאי השירותים אינם בטיחותיים. קיימים מבני שירותים חדשים אך ללא רשת על החלונות מה שמביא לכניסת ציפורים וחרקים, לשלשת ציפורים למכביר, ועוד".

ההורים ציינו כי למרות ניסיונות להעלות את הנושא לטיפול הנהלת בית הספר והמועצה "לא קיבלנו התייחסות משמעותית ולא נרשם כל שינוי בשטח. חלק משמעותי מתלמידי חטיבת הביניים מתאפק מלהגיע לשירותים או לא שותים במהלך היום מאותה הסיבה וזה לא מצב נסבל.
"על מנת לשמור על בריאותם הפיזית של ילדינו ויכולתם ללמוד בתנאים מינימליים אנחנו מעלים הילוך ויוצאים בצעד אקטיבי של צמצום הגעת התלמידים לביה"ס על מנת לשמור על יחס הולם בין מספר התלמידים לבין מספר תאי השירותים".
כאמור, במשך שלושה ימים בשבוע שעבר (12-14 ליוני), הגיעה לחטיבה רק שכבת גיל אחת מידי יום (ז' עד ט'), כמחאה על המצב.

מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה נמסר: "על פי בדיקה שבוצעה ברשת עתיד, השירותים בקרית החינוך עומדים בתקן למעט מקום אחד בחטיבת הביניים.  הנהלת עתיד מטפלת כבר בימים אלו באתגרי תשתיות השירותים בבית הספר ולקחה על עצמה לשפר את התחזוקה השוטפת של מתקני השירותים הקיימים.

"בנוסף הוועד המנהל אישר כבר בישיבתו האחרונה בחודש מרץ תכנית עבודה להנהלת בית הספר ובתוכה הקצאת  160 אש"ח לשדרוג השירותים. מדובר במימון הניתן לבית הספר מהמועצה ומרשת עתיד. ראוי לציין כי בישיבה זו נכחה נציגות של הנהגת הורים.

"נעדכן גם כי בשבועות הקרובים צפוי לצאת מכרז היסטורי לבינוי מחדש של מבני החטיבה החדשים בהיקף של מעל ל 20 מיליון ₪.  המבנים החדשים יחליפו את הקרוונים בהם לומדים תלמידי החטיבה היום. טקס הנחת אבן הפינה יתקיים בפתיחת שנת הלימודים הקרובה".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב"ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן