Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“הזובור” על מנהל החטיבה: אירוע חריג נוסף בבית הספר ‘אורט חקלאי’ פרדס חנה-כרכור [וידאו]

אחד הגורמים בבית הספר כתב בצהריים להורים: "חבל! בדקות אלה תלמידי י"ב משתוללים בבית הספר. מבקשת להעביר בכיתות את המסר להורי י"ב ליצור קשר עם ילדיהם אנחנו מבחינתנו ביקשנו התערבות של האכיפה מבחוץ. שלא יהיה שלא ידעתם"

יום סיום הלימודים ואירוע בעייתי נוסף נרשם, על פי דיווחי הורים, באורט חקלאי פרדס חנה-כרכור. כפי שפרסמו בערוץ הכנסת ובקבוצות ברשתות החברתיות, נעשה היום (20 יוני) מה שמכונה “זובור על מנהל החטיבה העליונה בבית הספר”. סרטון המתעד את המקרה הופץ ברשתות.

הכתבת אפרת פינקל (חדשות 13), עדכנה היום על “אירוע אלימות נוסף הבוקר בבית הספר החקלאי בפרדס חנה, רביעי בתוך שבועיים. לדברי המנהלת, תלמיד לבש חולצה על הפנים והתחיל לרסס ספריי שלג, קטטה פרצה בין תלמידים, פצוע אחד נפגע בשפה ובפנים, סירב לקבל טיפול ועזב את המקום”.

אחד הגורמים בבית הספר כתב בצהריים להורים: “חבל! בדקות אלה תלמידי י”ב משתוללים בבית הספר. מבקשת להעביר בכיתות את המסר להורי י”ב ליצור קשר עם ילדיהם אנחנו מבחינתנו ביקשנו התערבות של האכיפה מבחוץ. שלא יהיה שלא ידעתם”.

האירוע מגיע לאחר ימים קשים בבית הספר “אורט החקלאי”, לאחר שבחמישי שעבר אירע אירוע חריג אחר בדמות קטטת תלמידים ואב של אחד מהם שהגיע למקום ותקף על פי הדיווחים – צוות חינוכי ותלמידים אחרים.

ובחזרה להיום, התגובות לסרטון מצד גולשים ותושבים לא איחרו לבוא. “גועל נפש, אז מה אם סיימתם 12 שנות לימוד?? למה להתנהג ככה? בית הספר הזה גם ככה בכותרות ולא באור החיובי”, כתבה אחת התושבת.
“עצוב מאוד”, הוסיפה תושבת אחרת, “אני מניחה שמדובר בילדים של הורים שחושבים ” שהילד שלהם תמיד צודק”.

עוד תושבת כתבה: ” חברים, זה לא בית הספר…זה משהו עמוק יותר בחינוך שמתחיל בשורש..בבית…בבית הספר היסודי וממשיך. ילד לא פורק עול ביום אחד…הגבולות והערכים נבנים עם השנים. מה שקורה לאחרונה זאת תעודת עניות לנו כתושבים ומצריך חישוב מסלול מחדש ולא פלסטר נקודתי. זה מראה עבורנו ההורים, אנשי החינוך , עובדי המועצה בתחושות שלי (ואין לי ספק שיחלקו עלי..זה בסדר) אנחנו קוטפים כעת את פרותיו של החינוך המכיל…המלטף. צריך לנער שטיחים ולבנות תהליך שיטפל עמוק בשורש על מנת שלא תהיה כאן בכיה לדורות”.
תגובת בית הספר חקלאי תפורסם לכשתתקבל. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן