מאמן כדורסל תובע את מועדון "צעירי זכרון יעקב" ביותר מ-60 אלף שקלים

תובע מעל 60 אלף שקלים * מתוך התביעה: "הודיעו בעלי המועדון על פיטוריו המיידיים של המאמן, עליהם החליטו מראש ובניגוד לסיכום עימו, באופן חד צדדי וללא מתן הודעה מוקדמת" * צעירי זכרון יעקב: "בכל שנות הפעלת המועדון הוא נאלץ להיפרד רק ממאמן אחד מתוך כלל המאמנים"

זריקת עונשין: מאמן הכדורסל תובע את מועדון "צעירי זכרון יעקב" בטענה לפיטורים פוגעניים ונצלניים במיוחד. בתביעה אשר נידונה בימים אלה בבית המשפט, דורש המאמן כי המועדון ישפה אותו על כך בלמעלה מ-60 אלף שקלים.

על פי כתב התביעה, המאמן אשר מיוצג על ידי עוה"ד ערן כהן וקרן פרוכט כהן, הועסק כמאמן כדורסל במועדון "צעירי זכרון יעקב" כמאמן קבוצת הקט סל ב' לעונת 2020/21. לטענת התביעה, עבודתו המסורה הובילה להצעה להמשך העסקתו גם בעונה הבאה. אלא שלאחר 15 חודשי עבודה, באמצע עונת הכדורסל, פוטר המאמן לאלתר, וזאת מבלי שניתנה לו הודעה מוקדמת לכך וכן לא התקיים שימוע בעניינו.

מאמן הכדורסל תובע | צילום ארכיון: אילוסטרציה, להמחשה בלבד

בהמשך כתב התביעה נטען בנוסף, כי במהלך תקופת עבודתו של המאמן, נשמעו שבחים רבים בגין עבודתו הטובה וכן ניכר כי הכירו במקצועיותו והבנתו העמוקה את התחום ובעיקר לאור הצלחותיו על המגרש. והדבר אף הוביל לשביעות רצון גבוהה מאת הורי השחקנים. בתום העונה, ולאחר שהועברה הבעלות על המועדון למנהלים חדשים, סוכם עימו כי לאור שביעות הרצון מעבודתו, הוא ימשיך כמאמן בקבוצת קט סל א' ונערים ב' מחוזית. ועל כך שכרו יעמוד על 4,000 שקלים.

אלא שמספר חודשים לאחר תחילת עונת 2021/22 ומכירת המועדון, נתגלעו חילוקי דעות מקצועיים בין המאמן לבעלי המועדון החדשים, אשר הובילו לזימון המאמן לשיחת שימוע. לטענת התביעה ההודעה על השימוע התקבלה בוואטסאפ ב5.11.2021 והיא נקבעה להתקיים יומיים לאחר מכן, טווח אשר לא מאפשר לשיחה להתקיים על פי הנדרש בחוק. באותה השיחה, הודיעו בעלי המועדון על פיטוריו המיידיים של המאמן, עליהם החליטו מראש ובניגוד לסיכום עימו, באופן חד צדדי וללא מתן הודעה מוקדמת.

בנוסף, טוענת התביעה כי פרוטוקול השיחה, עליו התבקש לחתום, ואשר התברר שהוכן והודפס מבעוד מועד ובטרם לשיחה עצמה, נרשם כי: "בגמר השימוע החליטו הצדדים כי מוטב להביא את יחסיהם לכדי סיום מיידי…". בנוסף, נמסר לו כי ההחלטה על הפסקת עבודתו תצא כבר באותו הערב להוריי השחקנים, וכך היה. "הלכה למעשה התנהלות הנתבעת גרמה לכך שהתובע נותר חסר אונים ויכולת להגיב בזמן אמת ו/או להקטין את נזקו ו/או לפעול לביטול רוע הגזירה, במיוחד לאור העובדה שהתובע, כמו כל מאמן כדורסל אחר, מתקשה ויתקשה למצוא קבוצה אחרת לאמן אותה, בשלב מאוחר של העונה" נטען בתביעה.

כעת כאמור, מבקשת התביעה מבית המשפט לזמן את המועדון לדין ולחייבו לשלם למאמן סך של 61,723 הצירוף הלנת שכר/הלנת פיצויי פיטורים/הפרשי ריבית והצמדה. זאת בנוסף להוצאות משפט, שכר טרחת עוה"ד בתוספת מע"מ כדין.
טרם הוגש כתב הגנה. 

ממועדון כדורסל צעירי זכרון יעקב נמסר בתגובה: "המועדון הופתע לגלות על קיומה של תביעה לכאורה, מעל גבי האתר. המועדון טרם קיבל לידיו את כתב התביעה. בכל שנות הפעלת המועדון ע"י ההנהלה הנוכחית, המועדון נאלץ להיפרד, בלית
ברירה, רק ממאמן אחד מתוך כלל המאמנים, לאור הפרה בוטה של תקנון המועדון, התנהגות שאינה הולמת תוך פגיעה במועדון ובשחקניו. אם נגיע לבית המשפט אנו בטוחים שהצדק ייצא לאור".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן