סערת השביתה בלימודים באור עקיבא: העירייה האשימה את ועד העובדים שלא נותר חייב

עימות בתוך עיריית אור עקיבא? לאחר הודעת העירייה הערב (22.6) כי מערך הסייעות לא יתוגבר בגלל התנגדות ועד העובדים, הוועד הוציא הודעה נגדית שתוקפת את העירייה. 

כאמור, תחילה עיריית אור עקיבא יצאה בפנייה להורים בעיר: “מתוך רצון להקל על הורי הילדים בגני העירייה ולמרות העלות הגבוהה, הנחה מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה את אגף החינוך להתארגן ולתגבר את מערך הסייעות בגנים, כדי לפתוח את הגנים החל ממחר. לצערנו, צעד זה נתקל בהתנגדות נחרצת של ועד העובדים, ולכן כ-1,200 ילדים ישארו גם מחר בבית”.

בעקבות ההודעה, הוציאו בוועד העובדים הודעה נגדית. “הערב פורסמה הודעה לציבור בעניין השבתת מערכת החינוך על ידי ועד העובדים”, נמסר, “זאת תוך ניסיון להתסיס את התושבים כנגד ועד העובדים במקום לקחת אחריות.  ועד העובדים שיתף פעולה עם מ’מ ראש העיר אלי אנקונינה , עם מנהלת משאבי אנוש הגברת קטי שגיא ועם מנהלת אגף החינוך במטרה להפעיל את כל גני הילדים כולל גיוס סייעות בתי הספר לשם כך.

“בנוסף יצאה הודעה מסודרת לכלל הסייעות להתייצב בגנים בהתאם לשיבוץ אגף החינוך ומשאבי אנוש החל ממחר.
הודעה הגיעה גם לידי נציגות ההורים שברכו עליה. במהלך היום יצאה הודעה חד משמעית מהסתדרות העובדים החדשה על השבתה מלאה תוך שמירה על בטחון הילדים והסייעות ומתן גיבוי לזכות השביתה של המורים והגננות.. צר לנו שקברניטי העיר שלא מסוגלים לקבל החלטה נבונה ואחראית בוחרים להכפיש את הועד.. נמשיך לשמור על זכויות העובדים וביטחון הילדים”.

גם הנהגת ההורים העירונית, יו”ר הנהגת ההורים העירונית – שרון סימן טוב, יו”ר ועד ההורים בגנים- רחלי רייז ושאר חברי ההנהגה,הוציאו הודעה משלהן בעקבות הסערה. “הנהגת ההורים העירונית באור עקיבא מודה לעירייה ולאגף החינוך על המאמצים הגדולים שנעשו היום על מנת לאפשר ולפתוח מחר את גני הילדים בעיר. אנו מודים לסייעות שהיו נכונות להתגייס למטרה זו, לעובדי העירייה , מ”מ ראש העיר ואנשי אגף החינוך וראשי ועד העובדים. לצערנו, בשל התנגדות הסתדרות המעו”ף להעסקת הסייעות, הגנים לא ייפתחו מחר, מלבד הצהרונים שיתחילו בשעה הרגילה. נקווה כולנו לחדשות טובות בהמשך למען ילדינו.

עוד במבזקים

פרסמו במגדלור ניוז ותגיעו לעשרות אלפי קוראים וגולשים מכל האזור מידי חודש

השאירו פרטים ונציג האתר יחזור אליכם עם הצעה שמתאימה לכל תקציב >>

דילוג לתוכן