Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בשורה גדולה לפרדס חנה-כרכור: תוקם ועדת גבולות לשינוי וחלוקת הכנסות מאזור התעשייה קיסריה

במכתב שהוציא היום מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, הוא מורה על הקמת ועדה גאוגרפית שתחל מיד את עבודתה ותעביר למשרד הפנים את המלצותיה * ראש המועצה, הגר פרי יגור: "המשמעות היא שבעוד כשנה וחצי-שנתיים פרדס חנה כרכור תהנה משטח נוסף והכנסות ארנונה חסרות תקדים"

“תיקון עוול של שנים”: כך מגדירה היום (חמישי, 23.6) בצהריים, ראש מועצת פרדס חנה-כרכור הגר פרי יגור את ההחלטה על הקמת ועדת גבולות לשינוי וחלוקת הכנסות מאזור התעשייה קיסריה שהתקבלה על ידי שרת הפנים איילת שקד. 

“שמחה ונרגשת לשתף אתכם כי לאחר עבודה מאומצת בחודשים האחרונים ופגישות ושיחות רבות עם כבוד השרה איילת שקד, משרד הפנים הכריז על דיון מחדש בחלוקת ההכנסות מאזור התעשייה קיסריה ואנחנו יוצאים לדרך”, ציינה פרי-יגור.

May be an image of map and outdoors

במכתב שהוציא היום מנכ”ל משרד הפנים, יאיר הירש, הוא מורה על הקמת ועדה גאוגרפית שתחל מיד את עבודתה ותעביר למשרד הפנים את המלצותיה. “המשמעות היא שבעוד כשנה וחצי-שנתיים פרדס חנה כרכור, הרשות המקומית הגדולה הגובלת באזוה”ת קיסריה ורשויות סמוכות נוספות ייהנו משטח נוסף והכנסות ארנונה חסרות תקדים, הכנסות שיסייעו לנו לשפר עבורכם התושבים את סל השירותים המוניציפאלי על כל רבדיו”, ציינה עוד ראש המועצה.

פרי יגור הזכירה את המאבק מלפני כשלוש שנים, שהביא לקבלת מענק תוספתי שחולק בשנת 2019 בסכום של 1.5 מיליון דולר המיועדים לחינוך ועוד מענק תוספתי של כ-6.5 מיליון ₪ לכל מטרה שתבחר המועצה. לדבריה, משרד האוצר לא עמד בהבטחותיו ולכן המאבק הותנעמ חדש.

“זהו מאבק על צדק חלוקתי אמיתי. תהליכים כידוע, לוקחים זמן, לתקן עוולות היסטוריות לוקח זמן. אבל אני פה! כדי להבטיח שהעתיד הכלכלי והחוסן שלנו כרשות מקומית למען תושביה, יהיה מובטח גם לדורות הבאים. אני שמחה ונרגשת ומודה מעומק הלב לשרת הפנים ולמנכ”ל המשרד ולממונה על המחוז, פאיז חנא, על הנחישות, המקצועיות, העמידה האיתנה והמאבק הצודק. בשורות טובות לכולנו. הבשורה משמעותית מאוד עבורי באופן אישי לכם ולעתיד פרדס חנה כרכור”, סיכמה פרי-יגור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן