Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מהפכת קיסריה: הנשים ישתלטו על במת האמפי בקיץ 2022

"הקיץ הזה מביא איתו בשורה חדשה, ואני שמח להקדיש לו את הפוסט: קיץ 2022 יהיה הקיץ הראשון שבו ארבע זמרות ים־תיכוניות יופיעו על במת קיסריה", משתף השבוע ערן סויסה ונותן זרקור על התופעה

שלמה ארצי, אייל גולן ומשה פרץ? אם חשבתם שאמפי קיסריה הוא נחלתם של זמרים גברים “בלבד” שמעמדם בלתי ניתן לערעור, הרי שבקיץ 2022 המשוואה משתנה והנשים משתלטות על היכל הקודש של ההופעות.

ערן סויסה עיתונאי התרבות של ישראל היום כתב: “אחת לכמה זמן נוכחות הנשים במוזיקה הישראלית עולה לדיון בעולם התרבות. בהקשר הזה עולה מספר ההשמעות ברדיו של הזמרות מול הזמרים, יחס הזמרות המצליחות לעומת הזמרים, וגם ההופעות. המצב בהחלט עגום, ואין ספק שמדובר בדיון חשוב, אבל כמו שהוא עולה כך הוא נעלם ואין חדש תחת הפלייליסט”.

סויסה הסביר: “למרות הכל, הקיץ הזה מביא איתו בשורה חדשה, ואני שמח להקדיש לו את הפוסט: קיץ 2022 יהיה הקיץ הראשון שבו ארבע זמרות ים־תיכוניות יופיעו על במת קיסריה: זהבה בן, שרית חדד, עדן בן־זקן ונסרין (וזה עוד לפני שהזכרנו את קרן פלס ופריצת השנה והזמרת המבטיחה, אודיה, שכבר הופיעו שם הקיץ)”.

“ארבע זמרות אדירות שכל אחת מהן ראויה לבמה המכובדת הזאת. בן וחדד, שתי שועלות ותיקות, עם רפורטאר רחב. עבור חדד הבמה הזאת טבעית, ואולי זו הסיבה שבחרה לקיים את המופע ביום ההולדת שלה. בן, לעומת זאת, עברה טלטלות רבות בקריירה, ועם הקאמבק בחסות ״האח הגדול״ הופיעה לראשונה רק בשנה שעברה, והשנה תחזור שוב. בגזרה הצעירה יותר בן־זקן ונסרין, שתי זמרות שהצליחו לפרוץ ולהצליח במקומות שרבות לפניהן נכשלו, עושות את זה בענק – ועם בחירות נכונות כל הטוב לפניהן”.

לסיום כתב: “נכון, קיסריה של 2022 היא לא קיסריה של 2002. אם בעבר היתה שמורה לענקים ביותר, בעידן הנוכחי הבמה נגישה משמעותית, ולראיה הזמרת הצעירה אודיה, שרק פרצה וכבר הופיעה שם לאחרונה. עם זאת, אי אפשר שלא להתעלף מהרצף היפה ומהנוכחות הנשית הים־תיכונית. אנחנו אוהבים לדבר על מה שרע, אבל כדאי גם לשים לב למה שטוב – ועבור יותר מ־10,000 רוכשי כרטיסים זה לא מובן מאליו, בז׳אנר שנשלט במשך שנים ארוכות מאוד על ידי רוב גברי מוחץ. עכשיו רק נשאר שאלה יארחו זו את זו, וזמרות נוספות מז׳אנרים נוספים, ורק אז החגיגה הזו תושלם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן