עמק חפר: למה מגישת החדשות רומי נוימרק מכאן 11 החליטה לפרוש?

נוימרק פורשת מהתאגיד, לאחר למעלה מחמש שנים כמגישת מהדורת חדשות הלילה בערוץ כאן 11. בפוסט שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה, הסבירה כי היא לוקחת הפסקה של שנה כדי להרחיב אופקים

שלום, אני נוסעת: העיתונאית ומגישת החדשות רומי נוימרק פרסמה אמש פוסט בפייסבוק בו היא מסבירה, כי בקרוב היא טסה לשנה בהרווארד, כדי לפגוש עיתונאים ועיתונאיות מכל העולם, להרחיב אופקים ולחזור עם תובנות על איך ולמה לעשות חדשות.

נוימרק בת ה-39, ילידת אביחיל, היא התינוקת הראשונה שנולדה בישראל כתוצאה של הפריה חוץ-גופית וביתו של, כדורסלן העבר גבי נוימרק, שנפטר כאשר הייתה בת 18. בחמש השנים האחרונות היא הגישה את "חדשות הלילה", מהדורת סיכום חדשות היום של ערוץ כאן 11 וכן שימשה כמגישה מחליפה ב"חדשות הערב" ו"חדשות השבת" בערוץ.

Romy Neumark.jpg

צילום: ערוץ 10, ויקיפדיה

וכך היא כתבה:
"סיימנו את חלקנו ביום שלכם. ואני סיימתי את חלקי בלילות שלכם, לפחות בינתיים.
לפני חמש שנים ושלושה חודשים הצטרפתי לתאגיד השידור, שניה לפני שעלינו לאוויר. ומאז הגשתי את חדשות הלילה – עד הלילה. זו זכות, כי כאן, בשעה הזו, יש מקום לחדשות אחרות, בגוון אחר, עם קולות אחרים, ולעומק. השתדלנו לעשות כל לילה חדשות שמכבדות, שמסתקרנות באמת. חדשות שמתחילות, לדבר אחרת.

"כו-דווקא בתקופה הזו – כשהחדשות גם דוחקות ומנכרות – באתי לאולפן כדי להקשיב, ולהזכיר לפחות פעם ביום שהתמונה תמיד הרבה יותר גדולה מזו שאפשר להציג בתכנית בטלויזיה. זה, לדעתי, שידור ציבורי. וזו זכות גדולה לשדר בו. כן, אני מאמינה שלא הכל דרמה, שההיסטוריה – הרבה פעמים חוזרת, והכותרת – חשובה, אבל היא ממש לא הכל.

"אז תודה שחיכיתן איתנו לאחת עשרה בלילה, כדי לשמוע איך אנחנו נספר את החדשות, ואת האורחים והאורחות שלנו מדברים על מה שהם חקרו. אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לאולפן שלנו, והסתכל לי בעיניים כדי לספר את הסיפור וללמד את כולנו משהו חדש, שלא ידענו קודם.

"תודה על הגב, החברות והמקצוענות של עורכות התכנית ובמיוחד להדר, לתמנה ותמיר, שעכשיו איתנו בקונטרול. לקבוצה נדירה של שחקני ושחקניות נשמה, שעבדה איתנו: נחמה, דניאל, עופר, יואבי, בת שבע, יניב, ורד, ליאור, גל, ניר, ענבל, שרון, אור, ענבר, שיר, אראלה, מוריה, מגל, מעין, רוית, מאי, איליה, שני, ירושלים ו-יובל. אני רוצה להודות גם לצוותים הערניים בקונטרול, בחדרי העריכה וגם במתחם האיפור וההלבשה המסוגנן וכמובן לכתבים והכתבות שבשטח שהביאו את הסיפורים החשובים באמת".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן